مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در ادامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز ۱۴ دستگاه اتوبوس نو دیگر نیز به مسیرهای نیازمند اتوبوس اضافه شد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به خرید اتوبوس‌های نو، به مرور شاهد اختصاص این اتوبوس‌ها به مسیرهای کم برخوردار  و نیازمند اتوبوس و به تبع آن افزایش کمی و کیفی خدمات هستیم.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس جدید به مسیرهای یاغچیان، کوی دانشگاه، اشرفی لاله، خیام، مشروطه، ترمینال، ایده لی، مایان و الوار اضافه شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به استمرار نوسازی ناوگان سایر خطوط نیز گفت: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مبنی بر تسریع در اختصاص اتوبوس های خریداری شده به مسیرهای کم برخوردار، در روزهای آتی نیز به تدریج شاهد بکارگیری اتوبوس‌های نو و جدید در خطوط نیازمند اتوبوس خواهیم بود.

پیش از این نیز اتوبوس‌های نو به ناوگان مسیرهای شهید بهشتی-گلکار-حافظ-کوچه باغ-اوغلی-پایگاه هوایی-بهار، فیضیه-شهید قره باغی-شهید مفتح-کمربندی میانی و آذربایجان اضافه شده بود.

  • منبع خبر : شهریار