گروه سرمایه گذاری هافمن، برند بزرگ آذربایجان وارد عرصه لبنیات شد به گزارش سون خبر، واحد تولید محصولات لبنی پینار لبن تبریز با برند هربانیک و با سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری هافمن افتتاح گردید. این کارخانه که امروزسه شنبه ۹ دی ۹۹ با حضوراستاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز، فرماندار تبریز، رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی و […]

گروه سرمایه گذاری هافمن، برند بزرگ آذربایجان وارد عرصه لبنیات شد

به گزارش سون خبر، واحد تولید محصولات لبنی پینار لبن تبریز با برند هربانیک و با سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری هافمن افتتاح گردید. این کارخانه که امروزسه شنبه ۹ دی ۹۹ با حضوراستاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز، فرماندار تبریز، رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان تبریزقبل از ظهر امروز در خسروشاه به بهره برداری رسید، انواع محصولات لبنی مانند شیر پاستوریزه، پنیر، کره و … را با بهترین کیفیت روانه بازار خواهد نمود.
گروه سرمایه‌گذاری هافمن، یکی از مطرح‌ترین برندهای صنعتی آذربایجان و کشور می‌باشد که پیش از این توانسته است در زمینه تولید پروفیل‌های در و پنجره یو پی وی سی، کیفت برتر خود را به ثبوت برساند. گروه سرمایه‌گذاری هافمن سیاست‌های اتخاذ شده در خصوص کیفیت را این بار در خصوص تولید برترین محصولات لبنی با برند هربانیک به کار خواهد بست، تا محصولاتی شایسته ذائقه و طبع ایرانی روانه بازار نماید.