همانطور که پیش بینی می شد با توجه به سبک بازی دو تیم در بازی های گذشته، دنیزلی برای پیروزی در دیدار مقابل سایپا در ایستگاه پنجم لیگ برتر نوزدهم، در خط حمله زیاد به آب و آتش نزد تا پیروزی با حفظ کلین شیت را در دستور کار قرار دهد. به همین دلیل کمتر […]

همانطور که پیش بینی می شد با توجه به سبک بازی دو تیم در بازی های گذشته، دنیزلی برای پیروزی در دیدار مقابل سایپا در ایستگاه پنجم لیگ برتر نوزدهم، در خط حمله زیاد به آب و آتش نزد تا پیروزی با حفظ کلین شیت را در دستور کار قرار دهد. به همین دلیل کمتر از بازی های قبل شاهد نفوذهای هجومی تیکدری و تیموری در میانه میدان حریف بودیم.

سایپا - تراکتور، هفته پنجم لیگ برتر نوزدهم

سایپا – تراکتور، هفته پنجم لیگ برتر نوزدهم

 

حامد صفری آنالیزور و مربی فوتبال، با تاکید بر اینکه کنترل بازی در میانه میدان توسط بازیکنان تراکتور عملا فرصت بازی سازی را از سایپا گرفته بود گفت: وجود بازیکنانی مثل ایمانی و اسدی در پست هافبک دفاعی تمامی موقعیت های خطرناک سایپا را خنثی کرد.

وی در خصوص خط دفاعی تراکتور نیز با اشاره به پوشش خوب تیکدری، تیموری، اسدی و ایمانی از دفاع های میانی گفت: این بازیکنان با تشکیل نیم دایره در مقابل حملات حریف در فاز دفاعی بهترین عملکرد را داشتند. بازی سازی کوین فورچونه از قلب خط دفاعی نیز در چند صحنه از بازی موقعیت های حساسی را برای تراکتور ایجاد کرد که گلزنی این مهاجم نوید روزهای خوشی برای تراکتور و این بازیکن فرانسوی می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این بین نمی توان از نقش دروازه‌بان ماهری چون مظاهری در درون دروازه تراکتور چشم پوشی کرد که با درخشش خود تنها موقعیت گل سایپا را دفع کرد.

 

این آنالیزور و مربی فوتبال در پایان اظهار داشت: درست است که تراکتور هنوز در امر گلزنی مشکلاتی دارد و نتوانسته به صورت کامل از پتانسیل های مهاجمان خود استفاده کند ولی با توجه به ترکیب های متفاوت دنیزلی در این چند بازی می توانیم آینده درخشانی را در آینده نزدیک با هماهنگی بیشتر بازیکنان متصور شویم.