وزیر ورزش‌ و جوانان در سفرش به تبریز از مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) دیدن کرد و به دیدار امام جمعه تبریز رفت.

کیومرث هاشمی که امروز (۲۰ بهمن ماه) برای بازدید از ظرفیت‌های آذربایجان شرقی و حضور در اختتامیه مسابقات جهانی کشتی پهلوانی جام فجر در تبریز حضور پیدا کرده است، پس از ورود به این شهر، با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، به شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، هنرمندان و پیشکسوتان فقید ادای احترام کرد.

او در ادامه از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت استخر قهرمانی، پیست دوچرخه‌سواری و ورزشگاه یادگار امام (ره) قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در کنار زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور یافت و پس از توضیحات حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بر لزوم استفاده از نظرهای تخصصی کارشناسان برای بهبود وضعیت چمن ورزشگاه تاکید کرد.

هاشمی با حضور در بیت امام جمعه تبریز، با آیت‌الله آل هاشم دیدار کرد.

در این دیدار وزیر ورزش‌ و جوانان پیرو انتقادهای سرمربی تیم تراکتور نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اعلام کرد که به‌زودی تعدادی کارشناس برای بررسی چمن این ورزشگاه به تبریز خواهند آمد و در صورت تأیید بی‌کیفیت بودن چمن، استفاده از چمن مرغوب در دستور کار قرار می‌گیرد؛ اما در صورت تصمیم بر تعویض چمن، باشگاه تراکتور باید در زمان کشت چمن جدید زمین بازی موقتی در نظر بگیرد.

او همچنین درباره احتمال انتقال مالکیت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز، تاکید کرد: ما راغبیم که این اتفاق بیفتد و حاضریم اگر شهردار تبریز در دسترس باشد، عصر امروز در این‌باره صحبت کنیم.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، هاشمی در ادامه سفر خود به تبریز، پس از حضور و اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) تبریز در مراسم اختتامیه مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در سالن پورشریفی حضور پیدا می‌کند.

  • منبع خبر : ایسنا