نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از وزیر صنعت و معدن خواست تا دست واسطه‌ها را از بازار خودرو قطع کرده و هیأتی به شهرستان جیرفت اعزام و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز مصلای شهر جیرفت را بگیرد. به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، یحیی کمالی‌پور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای […]

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از وزیر صنعت و معدن خواست تا دست واسطه‌ها را از بازار خودرو قطع کرده و هیأتی به شهرستان جیرفت اعزام و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز مصلای شهر جیرفت را بگیرد.

به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، یحیی کمالی‌پور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: تمام تلاش خود را در مدت این ۴ سال انجام دادم تا در کنار خدمات لازم، اتحاد، وحدت و همدلی را برای ساکنان دو شهرستان حوزه انتخابیه فراهم و عقب افتادگی‌های ساختاری و زیربنایی را جبران کنم، و همواره خداوند را بر اعمال خود شاهد و ناظر دانستم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: گرچه نیت و اراده خدایی و انسانی این خدمتگزار کوچک، رفع مظالم بر موکلین خود و توسعه همه‌جانبه فراگیر دیارم بوده است لیکن در این مسیر با مشکلات و موانع فراوانی مواجه بودم و معتقدم اگر تدبیری اندیشیده نشود، افراط‌گری‌ها فرصت بازگشت خواهند داشت و گریبانگیر مردم منطقه خواهد شد.

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: در این مسیر به صراحت اعلام می‌کنم اینجانب فرزند انقلاب، مقلد رهبری و پیرو ولایت بوده و خواهم بود و در اثبات ادعای خود، ۲ هزار و ۷۰۰ روز اسارت، ۵۰ درصد جانبازی و  ۱۰‌ها تیر و ترکش در بدن و ۲۴ سال خدمت صادقانه در دستگاه قضایی در مناطق محروم کشور اسناد محکمی بر این ادعای من است.

وی عنوان کرد: اگر از جایگاه حقیقی و حقوقی ظلم و ستمی بر ما روا داشته شد که از ادامه خدمت باز بمانیم، این خیال خام و خواب بی‌تعبیر آرزومندان غلط‌انداز خواهد بود که از خط انقلاب، نظام و رهبری لحظه‌ای عقب‌نشینی کنیم. من و در این راستا بر آن عهدی که بسته ام تا زنده هستم پایدار و استوار می‌مانم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از همه مردمی که برای نیامدنم اشک ریختند و برای آمدنم نظر کردند و دعا خواندند صمیمانه قدردانی می‌کنم اگر وجود ناقابل من باعث نگرانی‌ آنها شد عذرخواهی می‌کنم و در این جایگاه رسمی دست یکایک آنها را به عنوان فرزندی کوچک و برادری دلسوز می‌بوسم. اگر چه در نیمه راه از آنچه که قرار بود با هم انجام بدهیم باز ماندم فقط همین را می‌گویم که دلم می‌سوزد و کاری زدستم برنمی‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب برای اینکه فرزندان خود را به این مرحله از اعتماد عمومی برساند تاوان سنگینی پس داده است، اظهار داشت: به راحتی فرزندان انقلاب را کنار نگذاشته و گوشه‌نشین نکنید که خدای ناکرده خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریخته و همراه آنها شوید.

کمالی‌پور افزود: از معاونان رییس جمهوری به خصوص حسینعلی امیری و همه وزیران کابینه که به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد سفر کردند و منشأ تحولات عظیمی برای منطقه و مردم شدند، قدردانی می‌کنم. همچنین از مسئولان اجرایی استان کرمان، شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با دلسوزی در همه حال در کنار این خدمتگزار در کسوت نمایندگی مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در این آخرین روزهای خدمت از مسئولان کشور، رییس جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم به داد کشاورزان مظلوم جنوب استان کرمان برسید که روزهای سختی را پشت سر می گذارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطرنشان کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌خواهم دست واسطه‌ها را از بازار خودرو قطع کرد و هیأتی به شهرستان جیرفت اعزام کنند و عملکرد ۳ ساله شورای شهر و شهرداری جیرفت را ارزیابی و اقدامات قانونی را انجام بدهند و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز مصلای شهر جیرفت را بگیرد که خیانت در آن منطقه است.

کمالی‌پور همچنین از زحمات کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

  • منبع خبر : ایرنا