با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه کف سازی دور استخر مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گولی انجام می گیرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، در جلسه ویژه ای که به همین منظور و با حضور معاون فنی واجرائی شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در محل این سازمان تشکیل شده بود بر ضرورت اجرای پروژه کف سازی دور استخر ائل گولی به عنوان یک پروژه مهم شهری تاکید شد.

بنابراین گزارش، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در سخنانی مجموعه ائل گولی را یکی از مراکز تاریخی ، تفریحی و گردشگری شمالغرب کشور توصیف کرد و بهسازی وکف سازی معابر دسترسی این مجموعه را جزو پروژه های اولویت دار ومهم سازمان متبوع خود برشمرد.

وی ضمن اشاره بر استفاده حداکثری شهروندان ، میهمانان و ورزشکاران از مسیر ورزشی دور استخر و فرسوده و نیز تخریب بخشی از سنگهای کف این مسیر ضمن تاکید مجدد بر اصلاح و کف سازی اصولی و فنی این مسیر بر اجرای کلی این پروژه با اعتباری بالغ بر  ۲۰۰ میلیارد در سال جاری تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، سامان احمدزاده معاون فنی واجرایی شهرداری تبریز و سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و هیئت فنی و کارشناسی همراه، از وضعیت کف دور استخر ائل گولی بازدید و بر همکاری مشترک  برای تسریع در روند اجرای این پروژه مهم شهری و پارکی تاکید کردند.

  • منبع خبر : شهریار