نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کسب درآمد پایدار موجب افزایش اعتمادسازی در شهرداری‌ها و بهبود روابط شهرداری با تجار و صنعتگران خواهد بود و افزایش اعتماد عمومی نیز منجر به توسعه شهر می‌شود.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در رویداد علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز اظهار کرد: به دلیل ضرورت ارتقای کیفیت زندگی محیط شهری تبریز، شهرداری‌ باید همواره در جستجو راهکاری برای جذب سرمایه گذاری با استفاده از معیارهای علمی و دانشگاهی باشد.

وی از سرمایه به عنوان موتور محرکه و رشد اقتصاد شهری نام برد و افزود: استمرار در افزایش درآمد و بهره گیری از سرمایه گذار باید در کنار حفظ محیط زیست و بهبود شرایط زندگی شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در مدیریت شهری و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان حائز اهمیت است، تصریح کرد: عدم جذب سرمایه گذار اجرای تمامی طرح‌ها و ‌برنامه‌های شهری را با مشکل مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سرمایه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در راستای تامین سعادت ابدی و اخروی به کار گرفته شود. از نظر مومن ثروت و سرمایه از ارزش ذاتی برخودار نبوده بلکه ارزش آن برای بهره برداری برای منفعت عمومی و رضایت خداوند و رسیدن به سعادت است.

وی ادامه داد: سرمایه‌ای ارزشمند بوده که در راه خدا و برای اهداف آفرینش باشد و سرمایه گذاری در رمین و آبادی شهر با نیت خیر، خدا پسندانه است.

امام جمعه تبریز جذب سرمایه گذار را یکی از عوامل مهم در افزایش سهم اشتغال جوانان دانست و گفت: اینکه شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز این همایش را در دانشگاه تبریز به عنوان قطب علمی شهر برگزار کرده‌اند مایه مباهات و قدردانی است.

  • منبع خبر : شهریار