شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز عملیات احداث مرکز فرهنگی و کتابخانه شهرک ارم در مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در بازدید از پروژه عمرانی احداث کتابخانه شهرک ارم، اظهار کرد: در راستای توسعه مراکز فرهنگی و به منظور دسترسی هر چه بیشتر شهروندان منطقه به این مرکز، شهرداری منطقه ۱۰در حال حاضر احداث یک باب کتابخانه عمومی را در دست اقدام دارد.

وی در خصوص ویژگی های فنی این کتابخانه اظهار داشت: مرکز فرهنگی و قرائتخانه شهرک ارم در  مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع در یک طبقه هم اکنون در دست پی کنی قرار گرفته است.

وی برآورد اولیه برای هزینه احداث کتابخانه در محل مذکور را در حدود ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مهمترین مسئله در اجرای پروژه‌های عمرانی، کاهش هزینه‌ها و تسریع در اجرای دقیق با رعایت استانداردها است.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه عمرانی قرائتخانه مذکور توام با شاخص‌های کیفی، فنی و اصول زیباسازی، اظهار امیدواری کرد در سایه مشارکت و همراهی شهروندان همزمان با ایام دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از این پروژه به منظور استفاده علاقمندان به مقوله کتاب و کتابخوانی باشیم.

  • منبع خبر : شهریار