رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه مدیریت شهری افزایش سرانه مطلوبی برای حوزه فضای سبز شهری در سال جاری پیش بینی کرده است، گفت: اقدام جهادی شهرداری تبریز در جمع آوری و ساماندهی وانت بار هم مورد تحسین شهروندان قرار گرفته است.

احد صادقی، اظهار کرد: تشکیل اداره انرژی در معاونت فنی و عمرانی، نشان از توجه شهرداری تبریز به این حوزه مهم شهری است.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری اقدامات اساسی در سطح شهر تبریز انجام و مورد تحسین شهروندان قرار گرفته، بیان کرد: جمع آوری وانت‌بارها یکی از اقدامات ارزشمند و جهادی شهردار تبریز است که مطابق آمار اعلام شده ۳۰ درصد ترافیک مناطق درگیر با سد معبر کاهش یافته است.

وی افزود: متاسفانه برخی وانت‌بارها این روزها در سطح شهر تبدیل به طبق میوه فروشی شده و موجب نازیبایی بصری شده است.

عضو شورای اسلامی  شهر تبریز در خصوص فضای سبز شهری خاطر نشان کرد: فقر طراحی فضای سبز به‌شدت در این حوزه احساس می‌شد که خوشبتخانه موضوع طراحی و منظر فضای سبز شهر مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و افزایش سرانه‌ مطلوبی در حوزه فضای سبز برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید ورودی‌های شهر از نظر فضای سبز و منظر شهری ساماندهی و زیبایی بصری آن افزایش یابد، گفت: المان ‌های متعددی در ورودی‌های شهر احداث شده اما با این وجود شاهد کمبود طراحی فضای سبز در تبریز هستیم.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه زیرساخت‌های پسماند در دست احداث است، افزود: بحث مدیریت شیرابه‌ای پسماندها مورد تاکید کمیسیون است.

  • منبع خبر : ایسنا