شهردار تبریز با صدور پیامی خطاب به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سرکنسول‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار اظهار کرد: عید فطر پایان یک ماه پربرکت با دستاوردهای سازنده و نجات‌بخش و آغاز یک راه پرامید با بازگشت به اصل و فطرت خویش و فصلی جدید برای عبودیت و بندگی خداوند است که بی‌شک بهره‌گیری از برکات این ایام سرشار از پاداش، بشارت و آمرزش الهی است.

وی ادامه داد: این عید بزرگ فرصتی دوباره است تا ارزش‌های والای دینی خود را که همانا برادری، همدلی، صلح جهانی، صبر و پایداری در برابر مشکلات است، تقویت نماییم.

هوشیار در پایان تأکید کرد: به عنوان شهردار تبریز و به نمایندگی از طرف شهروندان تبریزی، فرارسیدن عید سعید فطر، جشن توفیق در بندگی خداوند و بهره‌مندی از ماه پرفضیلت رمضان را خدمت شما شهردار محترم و شهروندان عزیز شهرهای خواهرخوانده و به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده و سرکنسول‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان تبریک می‌گویم.

تبریز تاکنون با ۱۴ شهر پیوند خواهر خواندگی و دوستی دارد و پیام تبریک عید فطر امسال به شهرداران این ۱۴ شهر اعم از استانبول، آنکارا، قارص، ارزروم، خجند، باکو، گنجه، ازمیر، بورسا، قونیه، قازان، غزه، کربلا،طرابوزان  ارسال شد.

پیام شهردار تبریز به مناسبت عید سعید فطر همچنین به ۵ تن از دبیران کل سازمان های بین المللی اعم از دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، دبیرکل سازمان OWHC و دبیرکل منطقه ای سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی (uclg-mewa)، دبیرکل  مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم ( WASRC ) , و سازمان پایتخت‌ها و شهرهای اسلامی ( OICC ) ارسال شد.

همچنین پیام تبریک شهردار تبریز به سرکنسول‌ ترکیه و سرکنسول آذربایجان در تبریز نیز ارسال شد.

  • منبع خبر : شهریار