پرونده مسابقات سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان امروز با برگزاری مرحله پایانی بسته می‌شود.

به گزارش سون خبر به نقل از آناج، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان که با شرکت ۱۱ تیم داخلی و خارجی به میزبانی سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود، به روز آخر خود رسیده است و امروز (دوشنبه) در مرحله پنجم و پایانی با حضور ۵۸ رکابزن به‌صورت دور امتیازی به مسافت ۸۹ کیلومتر در داخل شهر تبریز پیگیری خواهد شد.

در مرحله آخر، جانی مارشال از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک پیراهن طلایی را بر تن خواهد کرد، پیراهن سبز یا امتیازی در اختیار محمد گنج‌خانلو از دانشگاه آزاد تبریز است و سعید صفرزاده و علی لبیب دو رکابزن تبریزی تیم‌های آرویچ شرق مازندران و دانشگاه آزاد تبریز نیز با پیراهن‌های کوهستان و سفید (زیر ۲۳ سال) رقابت می‌کنند.

جانی مارشال و سعید صفرزاده درحالی پیراهن‌های طلایی و کوهستان را از آنِ خود کرده‌اند که در بخش انفرادی دوئل بسیار نزدیک و پایاپایی برای کسب مقام قهرمانی دارند؛ این دو رکابزن تنها یک ثانیه باهم فاصله دارند و به احتمال زیاد یکی از آن‌ها فاتح تور سی‌وپنجم خواهد شد.

این درحالی است که در بخش تیمی نیز تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک به عنوان مدافع قهرمانی صدرنشین بوده و رقابت تنگاتنگی را با تیم‌های تی‌سی‌سی تایلند و بایک‌آید آلمان برای تصاحب جام زرین مسابقات دارند. اختلاف زمانی تیم بلژیکی با دو تیم تعقیب‌کننده‌‌اش در جدول کلی بخش تیمی به ترتیب ۹ و ۲۱ ثانیه است.

خاطرنشان می‌شود، پس از انجام دور پایانی مراسم اختتامیه مسابقات در هتل لاله پارک تبریز برگزار و جوایز رکابزنان و تیم‌های برتر اهدا خواهد شد و سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان رسما به کار خود خاتمه خواهد داد‌.