مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بانک کشاورزی استان امسال ۱۲ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال به هفت هزار و ۵۶۴ نفر تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت کرد.

به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا،جواد صمدی اظهار کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش خدمات تسهیلات خرد کشاورزی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۲هزار و ۵۵ نفر بوده است.

وی افزود : از دیگر بخش های اولویت دار بخش کشاورزی مکانیزاسیون، صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی است که بانک کشاورزی در این مدت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به یکهزار و ۴۵ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

وی همچنین گفت: بخش دام و طیور یکی دیگر از بخش کشاورزی است که با ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ۸۶۴ متقاضی بیشترین تسهیلات را ارایه کرده است.

صمدی بیان کرد: در بخش زراعت نیز ۲هزار میلیارد ریال به یکهزار و ۸۸۴ نفر و در بخش باغداری ۷۴۰ میلیارد ریال به ۹۲۲ نفر تسهیلات پرداخت کردند.

وی همچنین اظهار کرد: امسال یکهزار و ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با نرخ سود چهار درصد پرداخت شده که از این میزان یکهزار میلیارد ریال به ۴۸۲ نفر به عنوان تسهیلات ازدواج و ۱۳۳ میلیارد ریال به ۲۱۳ نفر برای تسهیلات فرزندآوری ارایه شده است.

  • منبع خبر : ایرنا