مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. این خبری بود که امروز هواداران تراکتور را شوکه کرد. هواداران تراکتور که پس از تساوی این تیم در مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته سیزدهم و کسب نتایج ضعیف در چهار بازی پایانی این تیم از مدیریت باشگاه […]

مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. این خبری بود که امروز هواداران تراکتور را شوکه کرد.

هواداران تراکتور که پس از تساوی این تیم در مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته سیزدهم و کسب نتایج ضعیف در چهار بازی پایانی این تیم از مدیریت باشگاه سوالات زیادی داشتند، امروز صبح با خبر جدایی توافقی دنیزلی از باشگاه در خروجی رسانه‌ها مواجه شدند.

مربی پرآوازه فوتبال ترکیه که در تیم های بزرگ این کشور سابقه کار کردن و کسب عنوان های قهرمانی را دارد، در ایران برای بار چهارم و این بار با تراکتور به موفقیت نرسید.

اگرچه دنیزلی در هفته‌های اخیر چندین بار به هواداران تراکتور قول قهرمانی در پایان فصل داد و از هواداران فرصت خواست تا تیم را به اوج برساند، به نظر می‌رسد فضای بوجود آمده در باشگاه و بین هواداران تراکتور این فرصت را از وی گرفت.

علی‌رغم این که هواداران تراکتور به مصطفی دنیزلی احترام خاصی قائلند و به همین دلیل هم هرگز شعار تندی علیه وی داده نشد، مدیریت باشگاه تصمیم به برکناری دنیزلی گرفت.

بعد از پاس و پرسپولیس تهران، تراکتور سومین تیمی است که دنیزلی موفق به کسب افتخاری نشد، خواسته‌ای به اندازه هواداران و مدیریت باشگاه خواسته او هم بود.

 

باشگاه تراکتور با برکناری مصطفی دنیزلی، رکوردی جالب به ثبت رساند

سرمربی پُر آوازه‌ ترکیه‌ای خیلی زود به پایان خط و همکاری خود با تراکتوری‌ها رسید‌، اتفاقی تکراری که در دو فصل اخیر بارها هواداران این تیم شاهد آن بوده‌اند. دنیزلی که در هفته‌‌های ابتدایی نتایج درخشانی با تیمش کسب کرده بود، به یک‌باره وارد بحران شد و با سه شکست متوالی و تساوی خانگی مقابل تیم قعرنشین شاهین، درهای خروج باشگاه را مقابل خود دید.

 

برکناری دنیزلی از هدایت تراکتور اتفاقی بود که این روزها قابل پیش‌بینی بود، اتفاقی تکراری که در کمتر از یک فصل و نیم اخیر، چهار بار در تراکتور رخ داده است. توشاک، تقوی، لینکز و حالا دنیزلی قربانیان نیمکت تراکتور در این مدت هستند.

توشاک ۹۰ روز، لیکنز نزدیک به پنج ماه، تقوی فقط چند هفته و حالا دنیزلی بعد از حدود شش ماه اخراجی‌های تراکتور در کمتر از یک فصل و نیم هستند. آماری که برای تیم بزرگی چون تراکتور به هیچ عنوان زیبنده نیست.

با برکناری دنیزلی،‌ اکنون مالک و مدیران تراکتور به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند و باید دید پروژه انتخاب مربی برای این تیم پرهوادار چگونه رقم خواهد خورد؟