عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شمس و مولانا از افتخارات ادبی بزرگ آذربایجان هستند، از برگزاری همایش بزرگداشت این دو ادیب بزرگ در اواخر آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه هماهنگی همایش شمس و مولانا در محل شهرداری منطقه ۲ تبریز با اعلام این مطلب افزود: همایش این مفاخر بزرگ ادبی با همکاری شهرداری منطقه ۲ اواخر آذر سال جاری برگزار می شود.

وی، ضمن دعوت از ادیبان، شاعران، اهالی فرهنگ و هنر برای شرکت در همایش تجلیل از مفاخر آذربایجان، از شمس و مولانا به عنوان افتخارات ایران و آذربایجان نام برد و ابراز امیدواری کرد که این همایش در تبریز در سطح بالایی برگزار شود.

همچنین شهردار منطقه ۲ تبریز در این جلسه  گفت: از زمان حضور یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز و با حمایت شورای اسلامی شهر، رویکرد شهرداری از مجموعه خدماتی به ارائه خدمات فرهنگی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

علی‌پور عنوان کرد: بر اساس احساس وظیفه، شهرداری منطقه ۲ در کنار سایر مجموعه فعالان اجرای همایش شمس و مولانا که در آخر آذر برگزار می شود، درصدد برگزاری آبرومندانه همایش است.

شهردار منطقه ۲ اظهار امیدواری کرد اجرای این همایش در راستای جلب رضایت شهروندان و مردم فرهنگ‌دوست آذربایجان باشد.

در این جلسه مهدی حافظ زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و سعید مطلبی معاون مالی و اقتصادی شهردار منطقه ۲ حضور داشتند.

  • منبع خبر : شهریار