مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه، هواداران این تیم بی نظیرند و جو فوق العاده ای را در ورزشگاه ایجاد می کنند، گفت: بازی به بازی تمام تلاش مان را می کنیم تا پیروز میدان شویم و در نهایت بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، مهدی هاشم نژاد اظهار کرد: خدا را شکر که موفق شدیم با تلاش بازیکنان و در حضور هوادارانمان سپاهان را شکست دهیم تا پرشورها با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که بازی در حال و هوای ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) چه حسی دارد؟ گفت: پرشورها بی نظیر هستند و جوی فوق العاده ای را در ورزشگاه ایجاد می کنند و از آن ها بابت حمایت جانانه شان تشکر می کنم.

هاشم نژاد در پاسخ به این سوال آیا تراکتور امسال موفق به کسب سهمیه آسیایی می شود یا خیر؟ افزود: ما بازی به بازی تمام تلاش مان را می کنیم تا با جمع آوری امتیازات سهمیه آسیایی را کسب کنیم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور در رابطه با جالب توجه ترین مشخصه خمس عنوان کرد: پاکو خمس یک جنتلمن واقعی است و همین طور هر بازی با استایل و پوششی خاص کنار زمین می ایستد و به نظرم این موضوع می تواند قابل توجه باشد.

  • منبع خبر : ایسنا