مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور، گفت: بازی در انزلی مقابل ملوان برای هر تیمی دشوار است.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا،مهدی هاشمی‌نژاد اظهار کرد: پس از پیروزی برابر سپاهان، تمرینات به خوبی پیگیری شده و تمام تمرکزمان روی بازی مقابل ملوان است و امیدوارم بتوانیم، دست پر به تبریز برگردیم.

وی افزود: من به عنوان یک بازیکن محصول آکادمی ملوان هستم، بازیکنان بزرگی در این باشگاه توانستند رشد کنند و جا دارد از تمام مربیانی که برایم تلاش کرده‌اند، تشکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور، ادامه داد: ملوان در طی هفته های اخیر نتیجه نگرفته است، اما بازی در انزلی برای هر تیمی دشوار است، چرا که ملوان در زمین خودی خیلی خوب بازی می‌کند و با این حال تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا موفق به کسب بهترین نتیجه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که، به‌یاد ماندنی‌ترین خاطره‌ از دوران حضورش در ملوان، کدام اتفاق است؟ گفت: بهترین خاطره‌ی من، قبول شدن در تست تیم بزرگسالان ملوان در نوجوانی و ۱۵ سالگی‌ام بود که موفق شدم با سن‌وسالی کم در لیگ‌ یک برای تیم بزرگسالان ملوان به میدان بروم.

وی در رابطه با احتمال برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور بدون حضور تماشاگران در بنیان‌دیزل، متذکر شد: من بازی در ورزشگاه یادگارامام (ره) با حضور پرشورها را به بازی در زمین بنیان‌دیزل ترجیح می‌دهم.

هاشم‌نژاد، خاطرنشان کرد: در شرایطی قرار داریم که برای کسب سهمیه آسیایی ناچار به پیروزی در بازی‌های آتی هستیم، اما اولویت ما با توجه به سبک پاکو خمس در ابتدا، ارائه‌ی فوتبالی لذت‌بخش و سپس نتیجه‌گیری است.

  • منبع خبر : ایسنا