اولین تئاتر ورزشی کشور با همراهی گروه هنرهای آیینی «سوین» در تبریز به روی صحنه می رود.

به گزارش سون خبر، شهرام احمدی کارگردان این نمایش، در نشست خبری پیش از افتتاح این کمدی گفت: نمایش کمدی تراکتور، نوشته فریدون والایی و با همکاری گروه ۲۰ نفره از بازیگران استانی و گروه حرکت های آیینی «سوین» به مدت ۱۲ روز در تبریز به روی صحنه می رود.

او با اشاره به حفظ جریان تئاتری در نمایش تراکتور اظهار داشت: نمایش ما صرفا هجو و طنز نیست و در کنار کمدی،مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه بخصوص مسئله ازدواج حوانان را نیز مطرح کرده ایم.

احمدی با انتقاد از کمبود سالن تمرین و اجرا در استان افزود: متآسفانه در استان ما استقبال خوبی از تئاتر نمی شود و در کنار آن ما با معضلی به نام کمبود سالن تمرین و اجرا مواجه هستیم که هزینه های بالایی دارد.

کارگردان نمایش تراکتور، گروه هنرهای آیینی سوین را یکی از موفق‌ترین گروه های استان دانسته و تآکید کرد: در یکی از صحنه های نمایش نیاز به حضور گروه هنرهای آیینی داشتیم که گروه سوین در بخشی از این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

نمایش کمدی تراکتور، به نویسندگی فریدون ولایی و کارگردانی شهرام احمدی و با بازی وحید مبصری، مسعود نیازی، مجتبی جاهد، مهدی غنی لو، افشین سلماسی، صونا بهاری، رقیه زارعیون، سودا برمایه، فهیمه جهانی، سحر حق نظری و همراهی حرکات آیینی و سنتی آذربایجانی گروه سوین به سرپرستی بهراد کفیلی از ۸ الی ۱۹ آذر ، همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ در محل تالار شمس خانه فرهنگ تبریز به روی صحنه می رود.