سرپرست شهرداری منطقه ۹ در نخستین جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به صورت تلفنی به درخواست ها و تقاضای شهروندان پاسخ داد. به گزارش سون خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سید مصطفی موسوی با حضور در سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸، ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در خصوص موضوعات مرتبط با […]

سرپرست شهرداری منطقه ۹ در نخستین جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به صورت تلفنی به درخواست ها و تقاضای شهروندان پاسخ داد.

به گزارش سون خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سید مصطفی موسوی با حضور در سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸، ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در خصوص موضوعات مرتبط با منطقه در حیطه مدیریت شهری، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان صادر کرد.

سرپرست شهرداری منطقه ۹ اذعان داشت: سامانه ۱۸۸۸ پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان می‌باشد که امکان رسیدگی به درخواست‌ها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.

وی افزود: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همواره گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در شورای معاونین رصد و مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه ۹ همراه بود؛ به درخواست تعدادی از شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله خدمات شهری و فضای سبز، عمرانی و ترافیکی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است.

  • منبع خبر : مهر