معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از حضور گسترده و جریان ساز خانواده فرهنگی شهرداری تبریز در راهپیمایی عظیم روز قدس همپای دیگر شهروندان متدین تبریزی خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، خانواه فرهنگی شهرداری تبریز با استقرار چندین ایستگاه در پیرامون عمارت شهرداری تبریز و مسیر راهپیمایی نسبت به برپایی غرفه و نیز اجرای برنامه های فرهنگی اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: اجای مسابقه نقاشی کودک، اجرای نمایش خیابانی، اجرای گروه سرود و تواشیح، پخش بادکنک و پرچم و پلاکارد، گریم کودک، اجرای سرود حماسی، اوریگامی ساخت کبوتر سرخ، ورکشاپ نقاشی، نمایشگاه عکس پایداری، روایتگری قدس و پرده خوانی قدس از محورهای این بنرامه هاست که از ساعت آغازین راهپیمایی تا ساعت منتهی به نماز وحدت آفرین جمعه دنبال خواهد شد.

نصیربیگی با دعوت از همه شهروندان و مخاطبان سازمان برای حضوردر این راهپیمایی اظهارداشت: امید است این روز به فرصتی برای تجدید میثاق برای آرمان های والای انقلاب اسلامی و آرزوی نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف فراهم شود.

  • منبع خبر : شهریار