شهردار منطقه ۷ تبریز از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای دو بانده کردن خیابان معراج در وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: پروژه دو بانده کردن مسیر وادی رحمت با هدف کاهش ترافیک تسهیل تردد از اتوبان شهید کسایی به وادی رحمت و بالعکس صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسیرگشایی در باند کندرو به طول ۸متر و عرض حدود ۱۰ متر اجرا می‌شود، افزود: از روز گذشته عملیات خاکبرداری آغاز و اجرای عملیات استارت خورد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از این پروژه به عنوان راه حلی برای کنترل میزان ترافیک نام برده و افزود: پروژه دو بانده کردن خیابان معراج براساس نیاز سنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر، روان سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: مسیرگشایی وادی رحمت با هدف مدیریت بار ترافیکی در این مسیر بوده که در مناسبات خاص شاهد بار ترافیکی بالایی است که با دو بانده کردن مسیر رفت خیابان معراج و همچنین مسیر برگشت می توان بخشی از مشکلات ترافیکی در این محدوده را کاهش داد.

اجرای طرح ها و پروژه های مسیرگشایی و احداث خیابان های جدید در نقاط مختلف شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار و حاشیه نشین طی سال های اخیر یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری تبریز بوده است.

  • منبع خبر : شهریار