رهن، اجاره و خرید خانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد. بنگاه های معاملات املاک هم به همین دلیل همه جا در دسترس هستند ولی این روزها با پیشرفت تکنولوژی شاید مراجعه حضوری چندان مفید نباشد. به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، وقتی که از شما برای بازدید از خانه های پیشنهادی مشاورین […]

رهن، اجاره و خرید خانه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد. بنگاه های معاملات املاک هم به همین دلیل همه جا در دسترس هستند ولی این روزها با پیشرفت تکنولوژی شاید مراجعه حضوری چندان مفید نباشد.

به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، وقتی که از شما برای بازدید از خانه های پیشنهادی مشاورین املاک گرفته می‌شود، بیش از اینها با ارزش است. اگر در اینترنت سایت اجاره خانه را سرچ کنید، لیست بلند بالایی از آنها برای شما نمایش داده می شود. با ما همراه باشید تا بعضی با از ویژگی های که لازم است سایت های اجاره و رهن خانه دارا باشند، آشنا شوید.

همه چیز درباره رهن و اجاره خانه

رهن و اجاره منزل بر اساس اصول و قوانینی مشخص معتبر است. از مبحث قولنامه گرفته تا سند زدن برای خرید خانه یا تهیه و توافق اجاره نامه و آشنایی با حقوق مستاجران. تمام این جزییات در بحث رهن و اجاره خانه دارای اهمیت است.

ویژگی های سایت اجاره و رهن خانه

در وب سایت «درجه» بررسی خاصی روی سایت های اجاره خانه انجام شده است که بر اساس آن پنج سایت برتر رهن و اجاره خانه معرفی شده اند. معیار های مختلفی برای معرفی سایت اجاره خانه مناسب وجود دارد. اما وب سایت درجه پنج ویژگی مهم تر را مورد بررسی قرار داده است.

● یکی از این موارد جستجوی سریع و آسان اطلاعات مورد نیاز است. به طوری که امکان تعیین متراژ و نوع ساختمان (اجاره سوئیت، پنت هاوس، دوبلکس، ویلایی یا آپارتمان و جزییات دیگر)، مبلغ رهن و اجاره، قیمت ملک، سن بنا، مشخص کردن مدت اجاره (به عنوان مثال اجاره خانه در تهران روزانه یا ماهانه و سالانه) و منطقه است که مشتری بتواند به سرعت و سهولت آن ها را تعیین کند.

● گزینه دوم مورد توجه گستره فعالیت سایت اجاره خانه است. سایت املاک در تهران به وفور یافت می شود و اینکه سایت اجاره خانه ای بتواند شهرهای غیر از تهران را پوشش بدهد، از ویژگی های خاص آن سایت است. همچنین تعدد آگهی ها هم دارای اهمیت است.

● به روز بودن اطلاعات در هر سایتی اهمیت ویژه دارد و مسلما در بحث املاک که مرتب وضعیت مالکیت، قیمت مسکن و هزینه اجاره منزل مسکونی در حال تغییر است اهمیت بیشتری پیدا می کند.

● اینکه در یک سایتی اطلاعات در مورد ملکی وجود داشته باشد کفایت نمی کند. این اطلاعات باید به نحوی مستند باشند. یکی از این مستندات وجود تصاویر خانه مورد نظر است. لازم است مشتری پس زمینه ذهنی از منزلی که به او معرفی می کنید، داشته باشد. و البته این تصاویر واقعی و واضح باشند.

● خدمات که سایت ارائه می دهد هم کمک بزرگی به مشتریان است. اطلاعات نقشه ملک و موقعیت دقیق آن در محل، خدمات مشاوره آنلاین، داشتن وبلاگ برای دادن اطلاعات به مشتریان و بسیاری موارد دیگر هستند که باعث معتبر شدن سایت اجاره خانه می شود.

معرفی پنج سایت اجاره خانه برتر در سال ۹۸

طبق بررسی انجام شده سامانه اجاره خانه آدرس در جایگاه اول، و سایت های کیلید، دیوار، آی هوم و شیپور جایگاه دوم تا پنجم را از نظر کیفیت خدمات داشتند.

سامانه اجاره خانه آدرس برخلاف سایت های دیگر که علاوه بر اجاره، در زمینه فروش و خرید خانه هم فعالیت می کنند، آدرس به صورت تخصصی صرفاً حوزه اجاره خانه در تهران فعالیت دارد. از آنجا که تمامی آگهی ها توسط متخصصین خود سایت منتشر می شود لذا بالاترین میزان کیفیت اطلاعات و تصاویر را می توان به سایت آدرس اختصاص داد.

ویژگی های وب سایت آدرس

جستجو در آدرس بی نقص و روان است و علاوه بر فیلترهای جستجوی ضروری، می توانید خانه های دارای پارکینگ، انباری، مناسب مجرد، مناسب سالمند، مناسب خانواده، تخلیه و جزییات دیگر را هم مشاهده کنید. برای سرچ کافی است در صفحه اول سایت آدرس، نام محله مورد نظرتان را وارد کنید تا گزینه های منطبق با آن به شما نمایش داده شود.

تعداد و پوشش آگهی اجاره خانه در سایت آدرس مناسب است و گزینه های مرتبطی را پیشنهاد می کند. شاید بتوان آن را بانک املاک تهران دانست. همچنین اطلاعات خانه ها به صورت کامل و با تمام جزئیات مطرح شده و از نظر درج تصاویر نیز کاملاً بی نقص بوده و عکس از تمام زوایا گرفته شده است.

نمایش اطلاعاتی چون موقعیت خانه روی نقشه، نمایش نقشه مهندسی، تعداد مراکز خرید، پارک، مدرسه و کافی شاپ خدمات تکمیلی آدرس هستند. این موارد می توانند مشتری را به سمت انتخابی آگاهانه هدایت کنند.

بخش های کاربردی این وب سایت کمک زیادی به موجران و مستاجران کرده است. به عنوان مثال برای بحث تبدیل مبلغ رهن به اجاره و برعکس می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و از شر محاسبات راحت شوید.

می توانید به بخش گوش به زنگ مراجعه کنید و تعیین کنید که تا تاریخ مشخصی منزلی با ویژگی هایی خاص می خواهید. و در صورت وجود ملک با شرایط شما اطلاع رسانی به شما انجام می گیرد.

در کنار این ویژگی ها آدرس مگ به عنوان بخش مکمل وب سایت آدرس اطلاعات تکمیلی و مفیدی در اختیار مشتریانش قرار می دهد که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

ویژگی خاص دیگری که سایت آدرس فراهم کرده است و سبب سهولت کار مشتریان شده؛ تهیه اپلیکیشن سایت اجاره خانه آدرس است.

برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن آدرس کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود از کافه بازار 

دانلود از گوگل پلی

  • منبع خبر : ایرنا