سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: برنده واقعی این بازی هواداران تراکتور بودند که ثابت کردند پرشورترین هستند.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، سعید مظفری‌زاده پس از تساوی بدون گل تراکتور و سپاهان اظهار کرد: برنده واقعی این بازی هواداران ما بودند. ثابت کردند که پرشورترین و بهترین هستند. جا دارد یک تشکر ویژه از هواداران خوب و خونگرم‌مان کنم که همیشه همراه ما هستند و ثابت کردند که پشتوانه اصلی تیم ما، هواداران خوب‌مان هستند.

او ادامه داد: یک تشکر ویژه هم از مسئولان برگزاری مسابقه و استان می‌کنم که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه همراه ما بودند. ما امسال دو مسابقه پرتماشاگر را برگزار کردیم و همه جوره با ما همراه بودند و کمک کردند. این افتخار به تماشاگران ما می‌رسد و امیدوارم همیشه همینطور پشتوانه تیم ما باشند.

سرپرست تراکتور راجع به واکنشی که در روزهای گذشته به اظهارات مدیر سپاهان درباره اتفاقات تقابل دو تیم در فصل گذاشته داشت، گفت: من عصبانی نشدم و فقط واقعیت‌ها را گفتم. ما ۲۰ هفته درگیر مسابقات لیگ و جام حذفی و بازی‌های آسیایی بودیم و هواداران و تیم ما بهترین عملکرد را داشتند.‌ کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشتیم و هیچ اتفاقی رخ نداد.

او در واکنش به اینکه در مسابقه امروز هواداران تراکتور به‌جز یک صحنه از لیزر استفاده نکردند، گفت: بله، شاهد بودید که یک تعداد تماشاگر داخل استادیوم بودند و تعدادی هم بیرون استادیوم و روی تپه‌های اطراف بودند. وقتی صحبت‌های آنچنانی مطرح می‌شود، باید پاسخ داده شود تا چیزی که حق است، به گوش مخاطب برسد. کسی که می‌شنود و می‌بیند، خودش می‌تواند قضاوت کند.

مظفری‌زاده درباره تاثیر این مصاحبه‌ها روی مسابقه عنوان کرد: ما کاملا موافقم که بساط مصاحبه‌های قبل بازی و بیانیه‌نویسی‌ها جمع شود، اما وقتی برخوردی می‌شود، باید از حق و حقوق خودمان و باشگاه‌مان دفاع و واقعیت‌ها را منعکس کنیم. نباید بگذاریم که حقیقت وارونه جلوه کند. این وظیفه ماست و ما بدون هیچ عصبانیتی پاسخ دادین و به واقعیت‌ها اشاره کردیم.

سرپرست تراکتور با اشاره به اینکه مشکلی بین دو باشگاه وجود ندارد، بیان کرد: امروز هم بازی در جو صمیمانه‌ای برگزار شد اما اگر کسی بخواهد حقایق را وارونه جلوه بدهد، قطعا از حق و حقوق باشگاه‌مان دفاع خواهیم کرد.

  • منبع خبر : ایسنا