در آستانه برگزاری دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، جلسه احصاء مسائل و مشکلات خدمات شهری این حوزه با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و شهردار، معاون خدمات و عوامل این منطقه برگزار شد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، رسیدگی به وضعیت سد معبر، ورودی‌های شهر، جمع آوری تکدی گری و توجه ویژه به محلات و مناطق کم برخوردار، تاکید بر صیانت از حریم شهر و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در داخل شهر و همچنین زیباسازی سطح حوزه، رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب از جمله مواردی بود که معاون خدمات شهری شهرداری تبریز در این جلسه بر آنها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت این سازمان پرداخت.

هراتی گفت: برنامه‌ریزی برای جمع آوری پسماند بر اساس برنامه دقیق اعلامی، مقابله با تفکیک کنندگان غیر اصولی پسماند و زباله گردها، شناسایی انبار انباشت ضایعات که تهدید کننده سلامت شهروندان هستند، خرید باکس‌های زباله توسط منطقه و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب از برنامه‌های اساسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خواهد بود.

همچنین توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح منطقه، توجه ویژه به توسعه ورزش در مدارس منتخب، تشویق دانش آموزان به ورزش و استعدادهای ورزشی، همکاری با مرکز سلامت شهرداری تبریز و آموزش و پرورش در حوزه حوزه ورزش، اجرای برنامه های مختلف ورزشی با همکاری مسئولان ورزش منطقه از برنامه هایی بود که توسط میر معصوم سهرابی سرپرست شرکت ورزشی شهرداری تبریز در این جلسه اعلام شد.

در این جلسه همچنین حاضران در خصوص احصا مشکلات و بیان موضوعات و چالش های حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

مشکلات حوزه خدمات شهری منطقه ۳ با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز، سرپرست سازمان میادین، سازمان پارکها و فضای سبز، مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و شهردار منطقه، مورد بررسی قرار گرفت.

  • منبع خبر : شهریار