در جدال مس رفسنجان و تراکتور ۹ بازیکن کنونی ۲ تیم سابقه پوشیدن هر دو پیراهن را داشته‌اند.

مس رفسنجان و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۱۰ روز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، نبرد ۲ تیم در سالیان اخیر همواره با نتایج اقتصادی همراه بوده و از ۷ مسابقه برگزار شده در چارچوب لیگ‌برتر ۵ بازی با نتیجه یک بر صفر تمام شده که چهار مورد پشت سر هم به دست آمده است.

مس‌ رفسنجان و تراکتور در حالی این هفته برابر هم به میدان می‌روند که ۹ بازیکن مشترک در اردوی ۲ تیم حضور دارند.

۱. حامد لک

مهم‌ترین بازیکن مشترک بین ۲ تیم حامد لک دروازه‌بان سابق قرمزپوشان است که اکنون محافظت از آخرین خط مرزی نارنجی‌پوشان را برعهده دارد. لک حدودا ۹ سال پیش به عنوان سرباز از صبای قم به عضویت قرمزپوشان درآمد و دو فصل در این تیم خدمت سربازی خود را گذراند.

او ۲ مقطع متفاوت را در تبریز تجربه کرد. بار اول حضور در تراکتور عملکرد لک بالاتر از حد انتظار بود، اما این دروازه‌بان در دومین دوره حضور در چارچوب تی‌تی‌ها چندان خوب ظاهر نشد و توسط رسول خطیبی،  سرمربی وقت تراکتور در اختیار باشگاه قرار گرفت و در نهایت تراکتور را ترک کرد.

۲. شجاع خلیل‌زاده

مس‌ رفسنجان اولین باشگاه حرفه‌ای کاپیتان تراکتور در رده سنی بزرگسالان محسوب می‌شود.

شجاع خلیل‌زاده در سال‌های ابتدایی فوتبالش با شروع کار در مس رفسنجان و ۲ سال حضور در این تیم، بعدها به مس کرمان، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس رسید و حتی تجربه لژیونر شدن و حضور در جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها را هم به دست آورد.

کاپیتان تراکتور باید این هفته برای دومین بار مقابل تیم دوران شروع فوتبالش قرار بگیرد و مطمئناً با دیدن پیراهن مس یاد دوران جوانی خواهد کرد.

۳. میثم تیموری

مدافع چپ مسی‌ها روزگاری جزو مهره‌های اصلی خط دفاعی تراکتور به حساب می‌آمد.

میثم تیموری که از استقلال به تراکتور آمده بود؛ ۵۱ بار برای تی‌تی‌ها به میدان رفت و عملکرد قابل‌ قبولی با پیراهن این تیم داشت.

او حالا باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد و باید دید عملکردش در این مسابقه چگونه خواهد بود.

۴. سعید واسعی

سعید واسعی که در تراکتور به یک بازیکن پرحاشیه تبدیل شد؛ در نهایت با یک بی انضباطی توسط قربان بردیف، سکان‌دار وقت تی‌تی‌ها کنار گذاشته شد. البته او بعدها اعلام کرد که جدایی اش از تراکتور به مسائل انظباطی مربوط نبوده است.

واسعی در پنجره زمستانی فصل قبل به فولاد پیوست اما خیلی زود با این تیم هم به پایان خط رسید و اکنون در جمع مسی‌ها قرار دارد و این هفته باید مقابل تیم سابقش به میدان برود.

۵. محمد آقاجانپور

مدافع راست تی‌تی‌ها که سال گذشته با نظر خمس گاه‌وبی‌گاه در پست دفاع وسط هم به کار گرفته می‌شد؛ مقطعی برای مس رفسنجان بازی کرده است.

این بازیکن ۲۸ بار برای تیم رفسنجانی به میدان رفته و این هفته انگیزه‌های خاصی برای تقابل با تیم پیشین خود خواهد داشت.

۶. رضا دهقانی

وینگر ۲۶ ساله مسی‌ها در مقطعی ۱۶ بار برای تراکتور به میدان رفته و در این مدت ۲ گل به ثمر رسانده است.

دهقانی دو فصل قبل از پرسپولیس به تراکتور پیوست و عملکرد بدی هم نداشت اما در پایان فصل، تی‌تی‌ها ترجیح دادند قرارداد وی را تمدید نکنند. او به دلیل مصدومیت بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی را از دست داد و معلوم نیست این هفته تیمش را همراهی کند یا نه.

۷. سجاد آشوری

سجاد آشوری یکی از خرید های زمستانی قرمزپوشان بود که از ذوب‌آهن آمد.

آشوری در لیگ بیست‌ویکم، ۲۵ بار برای مس رفسنجان به میدان رفت و یک بار هم گوفق به گلزنی شد. او که تاکنون در یک بازی رسمی برای تراکتور بازی نکرده؛ امیدوار است مقابل تیم سابقش برای اولین‌بار قرمزپوش شود.

۸. سید مهدی حسینی

سید مهدی حسینی با درخشش در ترکیب تیم رفسنجانی نظر تراکتوری‌ها را به خود جلب کرد و در تابستان سال جاری قرمزپوش شد.

او جزو مهره های ثابت مسی‌ها بود و حالا باید دید آیا پاکو خمس به او فرصت با برابر تیمش سابق را می‌دهد یا خیر؟

۹. داوود نوش صوفیانی

داوود نوش صوفیانی چهارمین سال حضورش در مس رفسنجان را تجربه می‌کند. دروازه‌بان تبریزی مسی‌ها، فصل گذشته در هر ۶ بازی که درون چارچوب قرار گرفت، کلین شیت کرد اما این فصل در ۵ مسابقه فقط یک بار چارچوبش را بسته نگه داشته است. او دو مقطع پیراهن تراکتور را بر تن کرده و باید دید آیا روز جمعه به گلر کم کار این روز های مس رفسنجان مقابل تیم سابقش بازی می‌رسد یا نه.

  • منبع خبر : ایسنا