مربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز ناراحتی از تساوی خانگی این تیم برابر آلومینیوم اراک، گفت: بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم، برای محافظت از دروازه و حفظ مالکیت توپ باید بیشتر دوندگی می‌کردیم اما آنطور که باید و شاید نتوانستیم موفق باشیم و پر تعداد حمله کنیم.

به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، محمد نصرتی شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خیلی ناراحت هستیم که نتوانستیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.
وی گفت: ما اگر از ۲ بازی اخیر یک پیروزی و یک باخت به دست آورده بودیم، الان شرایط بهتری داشتیم.
نصرتی با بیان اینکه این هفته استقلال و سپاهان امتیاز از دست دادند و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول برای تراکتور وجود داشت، گفت: باید بیشتر تمرکز کنیم.
مربی تراکتور با بیان اینکه می‌دانستیم بازی سختی برابر آلومینیوم داریم، عنوان کرد: به بازیکنان گفته بودیم که حریف در ضربات ایستگاهی و ضد حمله خطرناک است و دقیقا هم از این ناحیه ضربه خوردیم.
نصرتی با بیان اینکه آلومینیوم در نیمه دوم موقعیت چندانی نداشت و پورحمیدی حتی یک شیرجه هم نرفت، گفت: وقتی از حریف پیش افتادیم، دوندگی‌ و شجاعت‌ ما کم شد و فکر می‌کردیم بازی تمام شده است.
وی تاکید کرد: با انگیزه بیشتر باید کار کنیم و با بدنسازی خوب آماده بازی با ذوب‌آهن شویم تا امتیاز کامل را به دست آوریم و از فاصله‌ بیشتر تیم با صدر جدول جلوگیری کنیم.
مربی تراکتور با انتقاد از داوری مسابقه، ادامه داد: کارشناسان داوری باید نظر بدهند، ولی خطا روی مهدی هاشم‌نژاد صد درصد پنالتی بود؛ خطا روی ریکاردو آلوز هم اگر بیرون از محوطه بود، باید خطای دو ضرب اعلام می‌شد.
نصرتی گفت: بازیکنان ما امروز از نظر انرژی خوب بودند و کوچکترین موقعیت در نیمه دوم به حریف ندادیم، اما خطاهای بی‌مورد مرتکب شدیم.
دیدار تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم لیگ برتر امشب با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه تراکتور تبریز ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند و آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

  • منبع خبر : ایرنا