معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: در حال حاضر یکی از تاکیدات مهم دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بحث توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری است.

به گزارش سون خبر به نقل  از شهریار، محبوب تیزپاز ظهر امروز در نشست مشترکی که با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، بازرسی، حقوقی و روابط عمومی با عنوان کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی برگزار شده بود توضیح داد : از جمله اهداف این کمیته، ارتقای سطح رضایت مندی مردم، رفع و رجوع مشکلات کارکنان، کاهش فساد و تخلفات اداری، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش زمان ارائه خدمات در بخش های مختلف اداری با استفاده از خدمات الکترونیکی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز ادامه داد : در حال حاضر یکی از تاکیدات مهم دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، بحث توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سیستم ارتباطات شهرداری بیان کرد: از جمله موضوعات مطرح شده در این کمیته، برقراری یک فضای سالم و پویاست که بخشی از آن مربوط به نحوه مدیریت نیروهای انسانی و همچنین امکانات و فضای فیزیکی است که در این راستا تصمیماتی اتخاذ شده است که امیدواریم منجر به بهبود شرایط شود.

  • منبع خبر : شهریار