مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، از همکاری فی مابین سازمان ساماندهی مشاغل در جهت اجرای طرح ها و بسته های مشارکتی مختلف خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، رضا خلیلی در دیدار با علیرضا زبردست سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی شهرداری تبریز، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه جدید همچون ایجاد فروشگاه های شهریم در تمامی نقاط شهر تبریز بویژه مناطق کم برخوردار این سازمان از طرح های سرمایه گذاری استقبال می کند.

وی افزود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری، با بررسی نیازها و اولویت های تبریز در صدد اجرایی شدن بسته های سرمایه گذاری مناسب است.

علیرضا زبردست سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی شهرداری تبریز، نیز در این دیدار اظهار داشت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، بستری مناسب جهت سرمایه گذاری ایمن در حوزه عرضه مایحتاج عمومی، محصولات و فرآورده های کشاورزی و دامی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های مشارکتی تاثیرات وسیع در ابعاد اجتماعی و اقتصادی شهرمان خواهد داشت گفت: با پروژه های مشارکتی می توان کیفیت و کمیت خدمات رسانی را توسعه داد و در این راستا آماده مشارکت جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هستیم.

  • منبع خبر : شهریار