فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف دو دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ورزقان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورزقان به دو دستگاه سواری ( سمند و پژو ۴۰۵ ) مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودروها، دو دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق و سایر متعلقات آن کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش فلزیاب‌های قاچاق و سایر متعلقات مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص شش متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون باری فوتون خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور تعداد پنج هزار و ۲۸۶ عدد انواع اتصالات لوله کشی آب و پکیچ و ۷۲ دست لیوان خارجی به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سود جویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در چاراویماق

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، تعداد ۴۷۱ ثوپ البسه خارجی قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد و تعداد یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، حتما با پلیس ۱۱۰تماس داشته باشند.

  • منبع خبر : ایسنا