در جلسه مشترک معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز طرح و بسته سرمایه‌گذاری مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی در رشدیه تبریز تحلیل و بررسی شد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محمد عزتی معاون شهرسازی شهردار تبریز در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز و سرمایه‌گذاران پروژه فرهنگی، تفریحی و ورزشی رشدیه، با بیان اینکه در این پروژه مجموعه ای از کاربریهای عمومی تعریف شده، اظهار داشت: طرح احداث این پروژه اقدامی پسندیده و قابل تحسین است، که با مکان یابی مناسب به دور از مسایل زیست محیطی درمنطقه مناسب با دسترسی مناسب به امکانات شهری احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مجتمع تفریحی ورزشی رشدیه، افزود:در قالب مجموعه ای تفریحی با کاربری تفریحی  همچون باغ کتاب و شهربازی اختصاصی کودک و جوانان فعالیت خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نیز دراین زمینه می‌تواند تسهیلات ویژه برای این مجموعه به دلیل کاربردهای فرهنگی تعریف کند، هرچه تعریف فرهنگی بیشتر و تخصصی‌تر باشد، همکاری و تخفیفات و تسهیلات بیشتری نیز شامل خواهد شد.

در ادامه این جلسه رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: مجتمع تفریحی ورزشی رشدیه یکی از پروژه های مطرح در کنار موضوع برگزاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری تبریز خواهد بود.

وی افزود: شهرداری در نظر دارد با تسهیل مراحل و بروکراسی اداری با جذب سرمایه گذاران برخی پروژه های جدید را تا زمان همایش سال جاری به مرحله کلنگ زدنی یا افتتاح برساند.

  • منبع خبر : شهریار