عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی میدانی از فاز دوم خط ۱ قطار شهری بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در ایستگاه‌ها، واگن‌ها و فضای مترو تاکید کرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، حکیمه غفوری به همراه شهردار تبریز در بررسی های میدانی از فاز دوم خط یک به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در ایستگاه ها، واگن ها و فضای مترو تاکید کرد.

غفوری با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی ایستگاه‌ها اظهار کرد: خط ۱ مترو تبریز در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و روزانه هزاران نفر از شهروندان با حضور در ایستگاه‌ها و واگن‌ها از مترو استفاده می کنند و به همین دلیل لازم است مسائل فرهنگی به جد در تمامی ایستگاه‌های مترو پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: توجه به تابلوهای هنری، اشاعه فرهنگ ناب اسلام و آموزه‌های الهی، برگزاری مراسم فرهنگی و شاد برای شهروندان در مناسبت‌های ملی و مذهبی از نکات قابل توجه در حوزه مسائل فرهنگی است که انتظار داریم مجموعه قطار شهری به این دغدغه های فرهنگی توجه داشته باشند.

سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در همین راستا با همکاری تشکل‌های فرهنگی از جمله طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در سال جاری چندین برنامه فرهنگی اجرا کرده و این برنامه‌ها با استقبال شهروندان مواجه شده است.

  • منبع خبر : شهریار