استاندار آذربایجان‌ شرقی در بازدید از ترمینال مرکزی تبریز از وضعیت بزرگترین و زیباترین پایانه مسافری شمالغرب کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران در این پایانه دیدار و از نزدیک با مسافران و مراجعه کنندگان به گفت‌وگو نشست.

مالک رحمتی به طور سرزده از پایانه مسافربری مرکزی تبریز بازدید کرد و گفت: سفر مسافران به استان آذربایجان شرقی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و خدمات ارائه شده در این پایانه مطلوب است.

وی با قدردانی از مجموعه این سازمان و تمام پرسنل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اظهار کرد: ترمینال تبریز یکی از زیباترین پایانه‌های کشور در اجرای امور خدماتی و رفاهی برای مسافران و مراجعه‌کنندگان خوب عمل کرده است و امیدواریم مسافرانی که آذربایجان شرقی و تبریز را برای مسافرت انتخاب می‌کنند لحظات خوشی را در این شهر سپری کنند.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ضمن بازدید از محوطه ترمینال و غرف تجاری این پایانه ضمن گفت‌وگو با مسافران و مراجعه کنندگان، با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه‌های در دست اجرای پایانه مرکزی تبریز و ارائه بهترین خدمات به مسافران در این پایانه مطرح کرد: امیدواریم پروژه‌های در حال احداث این مجموعه با سعی و تلاش همکاران پرتلاش در شهرداری تبریز هرچه زودتر تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل مسافران و شهروندان قرار گیرد.

  • منبع خبر : ایسنا