تراکتوری‌ها در جدالی خارج از خانه برابر صنعت‌نفت آبادان شکست خورده و فرصت صدرنشینی را از دست دادند.

به گزارش سون خبر به نقل از آناج، دیدار دو تیم «صنعت‌نفت آبادان – تراکتور» از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز (جمعه سوم آبان ماه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و با نتیجه ۲ بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.

تراکتور در شرایطی اولین شکست خود را تحت هدایت مصطفی دنیزلی متحمل شد که با توجه به توقف سپاهان برابر سایپا، با پیروزی در این بازی می‌توانست به صدر جدول برسد که این فرصت را از دست داد.

همچنین با این باخت نوار بردهای پیاپی تراکتوری‌ها پس از ۴ بازی پاره شد، از سویی روند کلین‌شیت‌های این تیم با سنگربان ملی‌پوش‌اش نیز با دریافت دو گل قطع شد.

با این نتیجه، تراکتور با ۱۷ امتیاز در مکان دوم ماندنی شد و این درحالی است که احتمال سقوط سرخ‌پوشان به رده سوم در پایان هفته وجود دارد. صنعت‌نفت نیز با ۱۵ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

ترکیب صنعت‌نفت: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، جعفر سلمانی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی (۵۸- محمود مطلق‌زاده)، طالب ریکانی، مسلم مجدمی (۶۸- بختیار رحمانی) و عیسی آل‌کثیر (۳۵- مهدی مومنی).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، یوکیا سوگیتا (۴۶- مازولا)، ساسان انصاری و کوین فورچونه (۴۶- محمدرضا آزادی).
سرمربی: مصطفی دنیزلی

گروه داوری: داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: سعید علی نژادیان و امیرمحمد داوودزاده؛ داور چهارم: میلاد قاسمی؛ کمک داوران پشت دروازه: یاسر همرنگ و کیوان علی‌محمدی/ ناظر: مسحن ترکی.

اخطار: عیسی آل‌کثیر (۲۰)، عبدالله ناصری (۷۴)، بختیار رحمانی (۸۰) و مهدی مومنی(۸۹) از صنعت‌نفت و ویلیان میمبلا (۶۶)، محمدرضا خانزاده (۸۷) و احسان حاج‌صفی (۸۹) از تراکتور

شرح گل‌ها:

* صنعت‌نفت ۱ – ۰ تراکتور (دقیقه ۲۰: عیسی آل‌کثیر): میلاد جهانی از روی ضربه ایستگاهی پاس خوبی به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که عیسی آل‌کثیر جلوتر از مدافعان تراکتور، با ضربه سر دروازه تراکتور را گشود.
* صنعت‌نفت ۲ – ۰ تراکتور (دقیقه ۵۳: محمد قریشی): کرنر تیم صنعت‌نفت توسط میلاد جهانی ارسال شد که محمد قریشی بالاتر از مدافعان تراکتور با ضربه سر موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند.
* صنعت‌نفت ۲ – ۱ تراکتور (دقیقه ۸۲: محمدرضا آزادی): شوت احسان حاج‌صفی توسط دروازه‌بان صنعت‌نفت دفع شد که محمدرضا آزادی روی ریباند با ضربه چکشی خود توانست توپ را وارد دروازه نفت کند.

دقایق حساس:

نیمه اول:
دقیقه ۱۰: عبداله ناصری، بازیکن نفت آبادان از داخل محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه تراکتور را داشت که ضربه این بازیکن با فاصله اندک به بیرون رفت.
دقیقه ۱۳: توپ ارسالی جهانی از روی کرنر و دفع ناقص سلیمی روی سر قریشی فرود آمد که ضربه او را مظاهری به خوبی مهار کرد.
دقیقه ۱۵: احسان حاج‌صفی با شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، دروازه صنعت‌نفت را به شدت تهدید کرد که دروازه‌بان حریف این توپ را دفع کرد.
دقیقه ۱۹: حاج‌صفی با شوت از راه دور دروازه صنعت‌نفت را تهدید کرد.
دقیقه ۲۴: ویلیان میمبلا از بیرون محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتور شوت زد که این توپ به صورت خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ۲۷: شوت سرکش حاج‌صفی از روی قوس محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶: شوت پشت محوطه میلاد جهانی از روی دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: شوت سنگین میمبلا از پشت محوطه جریمه درست به جایی رفت که دروازه‌بان نفت ایستاده بود و او به راحتی این توپ را مهار کرد.
دقیقه ۳۴: رشید مظاهری در صحنه‌ای تک به تک با مهاجم حریف، با خروج فوق العاده خود مانع فروپاشی دروازه تراکتور برای بار دوم شد.
دقیقه ۴۱: شوت راه دور اهل‌شاخه ثمری نداشت و از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.

نیمه دوم:
دقیقه ۵۲: ضربه ایستگاهی میمبلا از فاصله ۴۰ متری با اختلاف اندک از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: شوت پای چپ میلاد جهانی از بین پاهای سلیمی عبور کرد و دراختیار مظاهری قرار گرفت.
دقیقه ۵۸: مهدی مومنی با حرکت در عرض تا پشت محوطه جریمه تراکتور رفت که شوت زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۷: شوت محمدرضا آزادی با اختلاف اندک از کنار دروازه صنعت‌نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۷۱: ارسال ریکانی از جناح چپ زمین و ضربه سر عقیل کعبی را مظاهری به زیبایی دفع کرد.
دقیقه ۷۳: مازولا با پاس عمقی تیکدری را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد که دروازه بان نفت ضربه محکم این بازیکن را روانه کرنر کرد.
دقیقه ۷۷: مازولا پاس بسیار خوبی داخل محوطه جریمه نفت ارسال کرد که دروازه‌بان حریف زودتر از انصاری توپ را به آغوش کشید.
دقیقه ۸۱: محمدرضا آزادی داخل محوطه حریف صاحب موقعیت بسیار خوب گلزنی شد که دروازه‌بان حریف ضربه بغل پای این بازیکن را دفع کرد.
دقیقه ۸۳: ضد حمله خطرناک صنعت نفت با ضربه چیپ مومنی به سمت چپ زمین رفت.
دقیقه ۸۳: آزادی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی او از بالای دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۹۳: صنعت‌نفت آبادان روی یک ضد حمله سریع می‌توانست به گل برسد که تعلل طالب ریکانی و سه سرتوپ متوالی او موجب شد تا مدافعان تراکتور از او توپ‌بایی کنند.
دقیقه ۹۴: تراکتور حمله خطرناکی توسط مازولا تدارک دید که شوت او را مدافعان صنعت‌نفت دور کردند.
دقیقه ۹۵: دروازه‌بان نفت آبادان شوت سنگین میمبلا از پشت محوطه جریمه را مهار کرد.