شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری و شهرداری تبریز از دیدگاه و نظر تخصصی کارشناسان حوزه سرمایه گذاری استقبال می‌کند.

یعقوب هوشیار در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری که با حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار برگزار شد با اشاره به نام گذاری شنبه‌های سرمایه گذاری در سال جاری، گفت: امسال شهرداری تبریز به صورت جدی و با رویکردی جدید به پروژه‌های سرمایه گذاری شهری ورود کرده است.

وی افزود: امروزه روش‌های جدید و به‌روز ضرورت سمت و سوی سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: شکل گیری سازمان سرمایه گذاری با تغییر رویکرد و توجه به امر تامین مالی و بازار سرمایه به جای نگاه صرف در موضوع زمین و مشارکت از موضوعات مورد نظر است.

هوشیار گفت: امسال با توجه ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری ظرفیت مالی جدید تحت عنوان حساب ذخیره سرمایه گذاری ایجاد شده است تا از این طریق با تجمیع سه درصد از درآمدهای شهرداری ورود به سرمایه گذاری در حوزه بازار سرمایه و دیگر روش‌های نوین سرمایه گذاری، فراهم شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ اشاره کرد و افزود: تحرک و تحول در حوزه سرمایه گذاری با ورود سرمایه گذاران امکان پذیر است و نگاه ما در برگزاری این همایش صرف مدیریت شهری نبوده و فضا را برای اتاق بازرگانی، صنایع، منطقه آزاد و دیگر نهادهای دخیل آماده می‌کنیم.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطر نشان کرد: باورمان بر این است که اگر سرمایه گذاری بخش خصوصی نباشد با وضعیت کنونی راه بجایی نخواهیم برد و تنها با اصلاح دیدگاه‌ها، رویکردها و رویدادهای جدید می‌توان ظرفیت‌های مناسبی برای تبریز و آینده آن ترسیم کرد.

  • منبع خبر : ایسنا