معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از تعیین ساز کار های لازم برای بهره مندی شرکت های دانش بنیان از ظرففیت های زیرساختی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار،  محبوب تیزپاز نیاری در سی و ششمین جلسه “کار گروه بررسی طرح ها و ستاد راهبری و هماهنگی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین شهرداری تبریز” گفت: شهرداری تبریز ظرففیت های زیرساختی خود را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

وی افزود: رویکردی که در مدیریت شهری وجود دارد تکیه بر حوزه دانشی و ایجاد زمینه های حمایتی برای رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات برای پیشرفت شهر است.

تیزپاز نیاری با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بینان و افراد نوآور و خلاق،  توانمندی اثرگذاری جدی در اقتصاد شهر دارند، اظهار کرد: در شهرهای دانش بنیان زمانی بهره وری از ظرفیت های دانشی جهت افزایش رقابت پذیری، کیفیت زندگی و تحقق اقتصاد پایدار به حداکثر ممکن می رسد که نظام مدیریتی و حکومت محلی جایگاه خود را نسبت به آن شناخته و نقش موثر خود را ایفا کند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر جامعه بزرگی از شرکت‌های دانش بنیان توانمندی در شهر تبریز داریم که آمادگی پیشرفت از سطحی به سطح بالاتر دارند.

به گفته تیزپاز نیاری، شهرداری تبریز از شرکت های که حرف جدی در زمینه های کاری مدیریت شهری برای گفتن دارند حمایت میکند. و ظرفیتهای خود را در اختیار این شرکت ها قرار می دهد.

گفتنی است در این جلسه دستگاه تولید آب از رطوبت هوا محصول شرکت قوشار صنعت آبیتن و همچنین دستگاه پارکومتر هوشمند و نرم افزار تامین و تعیین پارک خودرو محصولات شرکت اتصال صنعت سهند مورد بررسی قرار گرفت .

  • منبع خبر : شهریار