مهاجم سابق تراکتور به نارضایتی سرمربی اسپانیایی این تیم از بازیکنانش واکنش نشان داد.

مهاجم سابق تراکتور به نارضایتی سرمربی اسپانیایی این تیم از بازیکنانش واکنش نشان داد.

سیدمهدی سیدصالحی، در خصوص باخت تراکتور مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: تراکتور همانند بازی قبلی، با ترکیب ۴۳۳ بازی کرد و بازی را تا حدودی در دست داشت. این تیم در ضدحملات بی‌دقت بود و روی یک اشتباه و خالی شدن جلوی خط دفاعی خود، دروازه‌اش را باز شده دید. تراکتور در ادامه موقعیت‌های بسیاری را خلق کرد اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت بود.

او ادامه داد: خط دفاعی تراکتور ناهماهنگ است و روی گلی که این تیم دریافت کرد، عمق دفاع کاملاً خالی بود؛ البته جایگیری نادرست صفا هادی هم در این امر دخیل بود و این بازیکن بیشتر میل به بازی هجومی دارد.

مهاجم پیشین تراکتور گفت: حسین پورحمیدی هنوز به آمادگی کافی نرسیده است و در زمان برخورد توپ با عارف آقاسی، توپ را گم کرد که اگر در وسط دروازه می‌ایستاد، می‌توانست واکنش نشان دهد، اما در نهایت این توپ منجر به گل شد.

سیدصالحی افزود: بی‌تجربگی در خط حمله تراکتور کاملاً مشهود است و این تیم در ضربات آخر موفق عمل نمی‌کند؛ تراکتور به یک مهاجم تمام‌کننده و تراز اول نیازمند است. این تیم با چندین موقعیت قادر به باز کردن دروازه حریفانش نیست و روی موقعیت‌های کم تعداد حریف گل دریافت می‌کند، که این به عدم هماهنگی در فاز دفاعی و ضعف دفاع تیمی تراکتور بر می‌گردد که این مورد زمانی که تراکتور بالاتر بازی می‌کند بیشتر به چشم می‌خورد.

او در واکنش به اظهارات پاکو خمس، مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان تراکتور در حد این تیم نیستند، گفت: این حرف‌ها فرار روبه جلو است و حرفه‌ای نیست. سال گذشته تیم را قربان بردیف بسته بود،‌ اما تراکتور امسال با نظر خمس بازیکن جذب کرده و شاکله‌ی تیم تغییر یافته است و خود خمس باید جوابگو باشد. اگر موردی وجود دارد؛ باید سرمربی در زمان جذب بازیکنان حواسش جمع‌تر بود.

او درباره اینکه پاکو خمس به برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی‌ بازی می‌دهد، عنوان کرد: با این موضوع مخالف هستم. قاعدتاً بازیکنان در پست غیرتخصصی خود کارایی لازم را ندارند؛ اگر خمس به این سبک اعتقاد دارد و جواب می‌داد، باید تراکتور نتیجه می‌گرفت.

سیدصالحی گفت: تراکتور در شرایط خوبی قرار ندارد، این تیم برای گلزنی استرس دارد و تمرکزی در خط حمله وجود ندارد. از طرفی تراکتور می‌خواهد مالکانه بازی کند که عدم تمرکز در ضد حملات به این تیم ضربه می‌زند. در بازی با دوب‌آهن، تراکتور روی تک موقعیت جدی حریف دروازه خود را باز شده دید و در بازی با شمس‌آذر روی سه موقعیت این تیم، سه گل دریافت کرد که این زیبنده‌ی تیمی که می‌خواهد مالکانه بازی کند، نیست.

  • منبع خبر : ایسنا