بدون شک بازی خطرناک و تماشاگرپسند تراکتور در مقابل پارس جنوبی جم، بهترین نمایش تراکتور در این فصل بود. سبک بازی دنیزلی ما را یاد رئال زمان آنجلوتی می اندازد، که با استفاده از پاس های بلند و انتقال توپ به گوشه های زمین و بازیسازی رو به میانه میدان حریف و سردرگم کردن مدافعان […]

بدون شک بازی خطرناک و تماشاگرپسند تراکتور در مقابل پارس جنوبی جم، بهترین نمایش تراکتور در این فصل بود.

سبک بازی دنیزلی ما را یاد رئال زمان آنجلوتی می اندازد، که با استفاده از پاس های بلند و انتقال توپ به گوشه های زمین و بازیسازی رو به میانه میدان حریف و سردرگم کردن مدافعان توانستند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه خلق کنند که خوش شانسی پارس جنوبی باعث شد فقط یکی از موقعیت ها تبدیل به گل شود.

حامد صفری آنالیزور و مربی فوتبال، با اشاره به هوش بالای دنیزلی در تغییر پست بازیکنانی مانند حاج صفی اضهار داشت: این امر باعث شده است تا از پتانسیل های حاج صفی، تیکدری و میمبلا بهتر استفاده می شود که نتیجه این امر گلزنی حاج صفی، راه افتادن موتور پرویی تراکتور و حفظ فشار روی خط دفاعی حریف است.

وی افزود: همچنین استفاده از چهار پست شناور (میمبلا، حاج صفی، شجاعی، دژاگه) در میانه میدان و پاسکاری دقیق و منظم این بازیکنان باعث از دست رفتن تمرکز خط میانی پارس جنوبی روی مارکینگ بازیکنان تراکتور شده بود.

این آنالیزور و مربی فوتبال، بازی بدون برنامه پارس جنوبی و صرفا مبتنی بر ضربات شروع مجدد را از نکات جالب توجه این بازی دانست.

وی با اشاره به بازی زیبا و تهاجمی تراکتور، یکی از نکات منفی این تیم در مقابل پارس جنوبی جم را، بازی رو به عقب زیاد این تیم و مالکیت بالای توپ توسط خط دفاعی عنوان کرد.