مسئول امور شهری معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه۳ از پاکسازی زمین های خالی رها شده در محدوده منطقه مارالان از سوی عوامل خدمات شهری منطقه خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محمد رضا کاویانی با بیان اینکه برخی از زمین های خالی موجود در سطح محلات به مکان تخلیه انواع پسماند و نخاله های ساختمانی تبدیل شده و مناظر نامناسبی ایجاد کرده است، افزود: نیروهای تلاشگر خدمات شهری این شهرداری به منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری ها و در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، تمامی قطعات خالی محدوده شهرداری منطقه را که در اثر عدم توجه عده ای از افراد به محل جمع آوری زباله و نخاله تبدیل شده است، پاکسازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه، ریختن نخاله های ساختمانی در معابر علاوه بر ایجاد اختلال در عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه، شهروندان را دچار مشکل می کند، افزود: پاکسازی معابر و نخاله برداری از جمله اولویت های مهمی است که به شکل مستمر در دستور کارمعاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ قرار دارد.

او تاکید کرد : در این راستا نخاله های زمین های خالی واقع درمحدوده مارالان منجمله کوی کوثر، ۲۰ متری مارالان وکوی زمزم جمع آوری و پاکسازی شدند.

  • منبع خبر : شهریار