رویداد کارآفرینی، فناوری و نوآوری «یول‌تاپ» با تدریس اساتید برجسته دانشگاهی و مدیران عامل شرکت‌های مطرح کشور از ۹ مردادماه تا ۱۶ مردادماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

رویداد «یول تاپ»، پاسخی برای این است که اکنون کجا هستیم وآینده ما کجا است؟ و هم‌چنین پرورش استعداد و طراحی آینده، چگونگی ایجاد کسب و کار دانش بنیان، آشنایی با چالش‌های فناوری کشور، دورهمی با فناوران هر حوزه تخصصی، طراحی مسیر شغلی و رقابتی و بازدید از صنایع مربوطه از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، در این رویداد، یکسری تکنیک‌هایی درباره طراحی مدل کسب و کار، استعداد افراد و پرورش آن و هم‌چنین چالش‌های چند حوزه تخصصی (هوشمندسازی و صنایع وابسته، خودروسازی، زیست فناوری، صنعت دفاعی کشاورزی و صنایع غذایی) با حضور اساتید کشوری و استانی برای کسانی که می‌خواهند وارد فضای کسب و کار شوند، بررسی می‌شود.

استعداد و پرورش افراد برای کارآفرینی، صفر تا ۱۰۰ تبدیل یک ایده به ثروت در اکوسیستم دانش بنیان کشور، کارگاه کار تیمی، نشست با کارآفرینان موفق در اکوسیستم جدید نوآوری، همایش ارزش آفرینی، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های اعلام شده دورهمی با فناوران و دانشجویان موفق آن حوزه و بازدید از صنایع مربوطه از جمله بخش‌های رویداد یول‌تاپ است. در طول دوره، چالش‌هایی مطرح شده و بهترین طرح‌ها وارد رقابت می‌شوند.

در پایان این رویداد به افراد برگزیده، جوایز ارزشمندی اعطا شده و گواهی معتبر به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود که در پایان این رویداد، افراد بتوانند هم‌چون نام رویداد ( یول تاپ؛ راه پیدا کن) راه خود را پیدا کرده و مسیر شغلی خود را شکل دهند.

  • منبع خبر : ایسنا