محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ تبریز از در دستور کار قرار گرفتن بررسی و رفع مشکلات و نواقص مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز خبر داد.

محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ تبریز در گفتگو با خبرنگار سون خبر در خصوص مشکلات و نواقص مرکز همایش‌های بین المللی تبریز گفت، دستورات لازم  در این مورد صادر شده است و به زودی شاهد رفع نواقص و مشکلات این مرکز خواهیم بود.
حسین زاده با بیان اینکه رفع مشکلات و نگهداری بهینه از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز امری ضروری است، خاطرنشان کرد: اجرای مراسم‌ و کنسرت‌ها در این مرکز و استقبال عموم شهروندان از برنامه‌ها، می‌طلبد تا بسترهای خدماتی و رفاهی مطلوب آماده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار منطقه ۹ اتمام نواقص موجود این مرکز را ضروری دانسته و عنوان کرد: بر اساس احصای مشکلات و نواقص، این مرکز نیازمند نگاه ویژه مدیریت شهری برای بهره‌برداری صد درصدی است و در این راستا، رفع برخی ایرادات که در حد وسع و توان این منطقه است، در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: مرکز همایش‌های بین المللی تبریز به پشتوانه حفظ و حراست مناسب به‌عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی شمالغرب کشور، کانونی کم‌نظیر برای اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.  از این‌رو لازم است رسیدگی دائمی به این مرکز از بعد نگهداری و توسعه مورد توجه قرار گیرد.

  • منبع خبر : سون خبر