عملیات ساخت و راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات ش.ه.ید فخری‌زاده در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با حمایت گروه صنعتی هافمن به پایان رسید

عملیات ساخت و راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات ش.ه.ید فخری‌زاده در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با حمایت گروه صنعتی هافمن به پایان رسید و امروز سه شنبه بیست و سوم خرداد‌ماه همزمان با افتتاح چندین مرکز امداد و نجات هلال‌احمر در سراسر کشور، با حضور مقامات استانی و حضور آنلاین مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، دکتر حمیدیه مدیرعامل هافمن و مطهری فرماندار شهرستان شبستر برگزار شد، از تلاش‌ها و حمایت‌های بی شائبه گروه صنعتی هافمن در راه‌اندازی این مرکز نیز تقدیر به عمل آمد.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط هافمن در این خصوص، این شرکت را الگویی برای سایر گروه‌های صنعتی عنوان کرد. همچنین منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی نیز هافمن را یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در جهت اقدامات حمایتی از هلال احمر برشمرد.

پایگاه امداد و نجات ش.ه.ی.د فخری‌زاده که با ارزش تقریبی ۳۱ میلیارد ریال و در عرصه ۸۷۰ متر مربع و اعیان ۲۳۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است، یکی از اقدامات گروه صنعتی هافمن در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.