رئیس شورای اسلامی شهر از دادستان تبریز به جهت حمایت قاطع از مدیریت شهری در موضوع اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها قدردانی کرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، رسول برگی اظهار کرد: موضوع وانت‌بارهای میوه فروشی که به یکی از معضلات اصلی تبریز تبدیل شده، تاثیر بسزایی در ایجاد راه‌بندان و ترافیک معابر شهری داشته و باعث نارضایتی عمومی شهروندان شده است.

وی با اشاره به مصاحبه دادستان عمومی و انقلاب تبریز با یکی از رسانه‌های استان و حمایت از طرح ساماندهی وانت‌بارها به جهت رفاه بیشتر همشهریان اذعان کرد: این حمایت قاطع باعث ایجاد انگیزه برای خادمان شهر و نویدبخش برداشتن گامی بزرگ در ساماندهی وانت‌بارها است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بر خود وظیفه می‌دانم از حمایت‌های ویژه و دغدغه‌مندی آقای علیلو دادستان عمومی و انقلاب تبریز در پیگیری مشکلات مردم کلانشهر تبریز قدردانی کنم، افزود: موفقیت طرح ساماندهی وانت‌بارها مدیون حمایت‌های بی‌دریغ دستگاه قضایی استان و دیگر نهادهای دخیل در این امر است که ماحصل این اقدام کاهش ترافیک و تسهیل تردد در معابر شهری تبریز است.

رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر همچنین با ارسال نامه ای خطاب به دادستان تبریز از حمایت قاطع وی از ساماندهی وانت‌بارها قدردانی کرده است.

شهرداری تبریز طرح ساماندهی وانت بارها را در روزهای اخیر شروع کرده که با استقبال شهروندان همراه بوده است. بر اساس این طرح مالکان وانت‌بار پس از ثبت نام، در محل‌های مشخص شده به کسب و کار خود مشغول می‌شوند.