معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز گفت: دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری با محوریت بررسی مصوبات چهار دور قبلی در مناطق دهگانه، از یازدهم آبان سال جاری در شهرداری منطقه ۱ برگزار می‌شود.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، سیاوش فتح اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز  با محوریت بررسی مصوبات  چهار دور قبلی وبررسی وضعیت نواحی مناطق و رفع موانع موجود در خصوص ناحیه محوری برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شهرداران نواحی مناطق در دور پنجم قرارهای خدمت خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق دهگانه در تمامی قرارهای خدمت دور پنجم حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: از اول هفته روزهای یکشنبه تا چهارشنبه معاونین و مدیران کل شهرداری در منطقه حضور یافته و مسائل و مشکلات موجود در منطقه بررسی خواهد شد.

فتح اللهی  افزود: بررسی تمامی مصوبات اجرا شده قرارهای خدمت شهرداری تبریز در چهار دور قبلی، بررسی مشکلات برطرف نشده شهروندان در ملاقات‌های مردمی چهار دور قبلی و همچنین مصوباتی که به هر دلیلی اجرایی نشده‌اند، از آیتم‌های ویژه پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

وی افزود: بازدید از پروژه های عمرانی جهت تسهیل در اتمام پروژه ها و رفع مشکلات احتمالی در خصوص پیشرفت فیزیکی آنها و نیز ملاقات مردمی از دیگر آیتم های پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

پیش از این، ۴۰ جلسه طی برگزاری چهار دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

  • منبع خبر : شهریار