شهردار منطقه ۹ گفت: توسعه و عمران در شهرک خاوران و سطح حوزه استحفاظی منطقه شتاب می‌گیرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محمد حسین زاده اظهار کرد: توسعه و عمران در شهرک خاوران و همچنین حوزه استحفاظی این منطقه، رویکرد اصلی شهرداری منطقه در دوره اخیر مدیریتی است.

وی افزود: گواه این مطلب، اجرا و بهره‌برداری از چندین پروژه شاخص در ماه‌های گذشته بوده و در ادامه این فعالیت‌ها و اقدامات، توسعه و عمران در شهرک خاوران با تعریف پروژه‌های جدید فرهنگی و عمرانی و همچنین تکمیل پروژه‌های ناقص از طرف دیگر شتاب می‌گیرد.

حسین زاده با اشاره به سیر صعودی ساخت و سازها و شکل‌گیری بافت شهری در شهرک خاوران و همچنین استقبال ملاک و سرمایه گذاران از این منطقه از کلانشهر تبریز اظهار کرد: با اهتمام شهرداری منطقه، تکمیل زیرساخت‌ها و زنجیره نیازهای شهری در شهرک خاوران با اجرای پروژه های اساسی و ماندگار محقق خواهد شد و شهرک خاوران بعنوان یکی از شهرک‌های مسکونی فرهنگی در شمال‌غرب کشور خودنمایی خواهد کرد.

شهردار منطقه در بیان پروژه‌هایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تأثیرگذار بوده و در اولویت اجرا و بهره برداری است، تصریح کرد: عملیات اجرایی نزدیک به ۱۰ طرح عمران و توسعه شامل تکمیل بخش قابل توجهی از نواقصات مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، احداث زمین چند منظوره ورزشی، احداث و تکمیل چندین پارک محله‌ای، احداث پل عابر پیاده و نیز احداث و تکمیل چندین مسیر دسترسی در دست اقدام بوده و طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین زاده استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرک را در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه‌ای کلانشهر تبریز حائز اهمیت داشته و بر همت و جدیت مدیریت کلان شهری در تحقق اهداف مورد نظر تأکید کرد.