مرکز مبادله طلا و ارز اعلام کرد که معاملات امروز شمش طلا به‌صورت حضوری در این مرکز در جریان است و هیچ ربطی به اختلال سایت ندارد.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، از ساعاتی پیش در سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران اختلالی به وجود آمده که طبق اعلام این مرکز موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.

البته معاملات امروز شمش طلا که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام می‌شود، به‌صورت حضوری است و هیچ ربطی به اختلال سایت ندارد.

اختلال موقت سایت مرکز مبادله ایران درحال برطرف شدن است. معاملات شمش طلا در این مرکز از ساعت ۱۲ تاکنون در تالار حراج به صورت حضوری درحال برگزاری است. تاکنون بخشی از شمش‌ها معامله شده است و حراج تا ساعت ۱۶ و فروش مابقی شمش‌ها ادامه دارد.

گفتنی‌است؛ امروز برای اولین بار حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز شد و قرار است هر هفته انجام شود.

احتمالا از هفته‌های بعد امکان شرکت در حراج به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز فراهم شود.

در هر معامله خریداران که شامل فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر، تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر و خرده فروشان طلای آب شده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر می‌شوند، می‌توانند حداقل یک کیلوگرم و حداکثر سه کیلوگرم شمش طلا خریداری کنند.

  • منبع خبر : ایسنا