به گزارش سون خبر به نقل از فارس، میرمعصوم سهرابی در که مهمان تلفنی برنامه موج فوتبال شبکه سهند بود، گفت: در زمان بسیار فشرده ۳ بازی در لیگ برتر داریم و تا پایان نیم فصل هدفگذاری و تمرکز کادر مربیان و مدیریتی باشگاه به بازی‌های تیم تا تعطیلات نیم فصل است. وی گفت: در […]

به گزارش سون خبر به نقل از فارس، میرمعصوم سهرابی در که مهمان تلفنی برنامه موج فوتبال شبکه سهند بود، گفت: در زمان بسیار فشرده ۳ بازی در لیگ برتر داریم و تا پایان نیم فصل هدفگذاری و تمرکز کادر مربیان و مدیریتی باشگاه به بازی‌های تیم تا تعطیلات نیم فصل است.

وی گفت: در مورد کادر فنی‌ هیات مدیره باشگاه در پایان نیم فصل جمع‌بندی و برای تراکتوری قدرتمند تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد و فعلا آقای شیخ لاری در این ۳ بازی باقی مانده هدایت تیم را برعهده دارند.

سهرابی گفت: یکی از اقدامات مثبت باشگاه برگزاری یک جلسه هم‌اندیشی با پیشکسوتان و برزگان تیم تراکتور بود که ماحصل نظرات آنها جمع بندی شدند و قطعا از تجارب این عزیزان استفاده و این جلسات هم ادامه خواهد داشت.

سرپرست باشگاه تراکتور افزود: هیات مدیره به دنبال ارزیابی تیم و عملکرد کادر فنی است و هنوز مشخص نشده است مربی داخلی یا خارجی برای تیم انتخاب می‌شود و هیات مدیره در آرامش در حال ارزیابی کادر فعلی می‌باشد و یا گزینه‌های دیگری را مدنظر خواهند داشت.

مدیر عامل سابق باشگاه شهرداری تبریز عنوان کرد: من به عنوان یک فرد ورزشی اینها را می‌گویم فردی که سرمایه‌اش را به عشق وطن و شهرش برای ورزش آورده است نباید موجبات دلسردی‌اش را فراهم کنیم و در این روزها  شاهد هستیم  تیم‌های‌ صنعتی با مشکل مواجه هستند و مربی استقلال به دلیل عدم دریافت مبلغ قراردادش تیم را ترک کرده است.

وی افزود: ما باید مالک باشگاه را دلگرم کنیم و وقتی در تبریز تیم‌های والیبال و بسکتبال دوچرخه‌سواری منحل شدند، وی از ۲ تیم قدیمی فوتبال تبریز حمایت و پشتیبانی کرد است.

میرمعصوم سهرابی تصریح کرد: تنها رقیب تیم تراکتور حاشیه است و اگر این حاشیه نباشد تیم تراکتور در پایان فصل قهرمان شده و ماشین‌سازی هم با نتایج خوب به پایان مسابقات می‌رسد.

وی در مورد اینکه چه کسی مسوول نقل و انتقالات تیم تراکتور تا انتخاب مربی است، گفت: آقای شیخ‌لاری و الهامی نفرات فنی هستند و از ابتدا در کنار تیم بودند و در نقل  انتقالات کمبودهای تیم با نظرات آنها و همچنین کمیته فنی جذب خواهد شد.

سهرابی گفت: در انتخاب بازیکنان به دنبال آسیب‌شناسی هستیم تا با تجاربی که در گذشته به دست آوردم بازیکنانی را به تراکتور بیاوریم که علاوه بر داشتن کارنامه قوی، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی  هم نزدیک به فرهنگ این منطقه باشد.

  • منبع خبر : فارس