جشنواره انتخاب برترین های سال ۹۸ ورزشی آذربایجان شرقی با عنوان «جشنواره هدف» در این استان برگزار می شود. به گزارش سون خبر به نقل از خبرنگار مهر، شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز دیشب در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشنواره انتخاب برترین‌های سال ۹۸ ورزشی استان با عنوان جشنواره هدف اظهار داشت: سال‌های […]

جشنواره انتخاب برترین های سال ۹۸ ورزشی آذربایجان شرقی با عنوان «جشنواره هدف» در این استان برگزار می شود.

به گزارش سون خبر به نقل از خبرنگار مهر، شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز دیشب در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشنواره انتخاب برترین‌های سال ۹۸ ورزشی استان با عنوان جشنواره هدف اظهار داشت: سال‌های قبل نیز شاهد برگزاری این نوع رقابت‌ها بودیم اما امسال سطح جشنواره بالاتر از سال‌های قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره، از میان تمامی ورزشکارانی که در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شده و یا از لحاظ اخلاقی نمونه هستند و همچنین مربیان، ورزشکاران پدیده و پیشکسوتان، با رأی هیأت داوران، ورزشکاران منتخب شناسایی شده و در جشنواره برترین‌های ورزشی استان از آنان تجلیل می‌شود.

دبیری از همکاری شهرداری و شورای شهر تبریز برای برگزاری این جشنواره خبر داده و گفت: امسال این جشنواره توسط مؤسسه رسانه ورزش تبریز و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری و شورای شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخاب هیأت داوران به صورت ضابطه مند و با نظارت اداره کل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد تا میزان دخالت‌های سلیقه‌ای برای انتخاب افراد نمونه ورزشی کمتر شود و از سوی دیگر، بخش انتخاب مردمی نیز در جشنواره گنجانده شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف گفت: این جشنواره می‌تواند هم انگیزه‌ای برای خود ورزشکاران نمونه و هم ورزشکاران دیگر باشد تا به زودی شاهد افزایش سطح ورزشی استان باشیم.

دبیری در خصوص زمان برگزاری این جشنواره نیز گفت: وجود بیماری کرونا سبب تعویق زمان برگزاری این جشنواره شد که امیدواریم با فروکش کردن تب کرونا، بتوانیم این جشنواره را هر چه زودتر به صورت حضوری برگزار کنیم.

امیدواریم سال آینده جشنواره ملی شود

دبیر جشنواره انتخاب برترین ورزشکار استان نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم جشنواره مزبور برای دیگر استان‌ها نیز الهام بخش بوده و از سال‌های آینده، شاهد برگزاری جشنواره به صورت ملی باشیم.

سعید نیکوخصلت با اشاره به برنامه‌های ویژه شورای شهر تبریز برای حمایت از بخش‌های ورزشی گفت: لایحه حمایت از قهرمانان، مربیان، استعدادهای ورزشی تنظیم شده که امیدواریم با نظر مثبت اعضای شورای شهر روبرو شود. ‌

  • منبع خبر : مهر