شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در جوابیه‌ای به گزارش شهروندی منتشر شده در برخی رسانه‌ها، موضوع قطح درختان در میدان انقلاب را رد کرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، حسن یوسف زاده معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۰ در پاسخ به گزارش شهروندی رسانه ها پیرامون قطع درختان در میدان انقلاب اظهار کرد: هیچ درختی در این محدوده قطع نشده است بلکه به دلیل قرار گرفتن ۴ اصله درخت (که دو اصله آن نیز خشکیده بود) در محدوده طرح عمرانی جابجایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه سال آینده شهرداری، پروژه اصلاح هندسی، بهسازی معابر و زیباسازی بصری پل ارم، احداث بازارچه و سالن ورزشی چند منظوره و همچنین تکمیل فضای سبز جزء این پروژه خواهد بود افزود: فضای سبز این منطقه نه تنها به حال خود رها نخواهد شد بلکه با تکمیل پروژه هایی مثل ایجاد پارک منطقه ای، فضای سبز توسعه می یابد.

معاون عمرانی منطقه ۱۰ با تاکید بر ضرورت ساماندهی وانت بارها در محدوده میدان انقلاب گفت: به منظور ساماندهی میوه فروشان، کنترل قیمت میوه و تسهیل ترافیک، ضمن اخذ مجوز، قرارداد احداث بازارچه میوه و تره بار در مجاورت وانت بارها منعقد شده و با توجه به خاکبرداری پروژه و قرار گرفتن دو اصله درخت خشکیده و دو اصله درخت در محدوده، اقدام به جابجایی آنها صورت گرفت.

وی ادامه داد: نیاز به احداث بازارچه محلی در محدوده پل ارم و خیابان انقلاب  احساس می شد تا میوه فروشان و وانت بارها در انجا ساماندهی شوند.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: سنگ فرش کردن پیاده روی خیابان انقلاب و ایجاد و تکمیل سرویس های بهداشتی در این محدوده، از دیگر پروژه هایی است که در بودجه سال آینده شهرداری پیش بینی شده است.

  • منبع خبر : شهریار