معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز با استقبال از طراحی موتورهای برقی خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محبوب تیزپاز نیاری در جریان بازدید از شرکت آذر اتصال گفت: اهتمام شهرداری تبریز برای بهره مندی از ظرفیت شرکت های تولیدی دانش بنیان در راستای کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه های استفاده از سوخت های فسیلی است.

تیزپاز نیاری افزود: شهرداری تبریز برنامه های عملیاتی راهبردی خود را برای بهره مندی از ظرفیت شرکت های تولیدی دانش بنیان و استفاده از تکنولوژی ساخت موتورهای برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی را تدوین کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای پیشبرد اهداف کلان مدیریت شهری و تحقق شهر پاک، کارگروه تخصصی دانش بنیان متشکل از کارشناسان توانمند شهرداری تبریز تشکیل شده و قرار است از ظرفیت های تمامی واحدهای تولیدی دانش بنیان کشور استقبال می کند

در ادامه این بازدید، مدیر عامل شرکت آذر اتصال به تشریح اهداف این کارخانه پرداخت و از مطالعه و  راه‌اندازی خط تولید موتورهای برقی برای استفاده خودورهای سنگین و سبک در آینده نزدیک خبر داد.

این بازدید با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری و دبیرنظام مشارکت و خلاقیت شهرداری تبریز صورت گرفت.

  • منبع خبر : شهریار