شهردار منطقه ۱۰ تبریز، رسیدگی و حل مشکلات شهروندان را از اولویت های اصلی مدیریت منطقه عنوان کرد و گفت: رصد چالش‌های شهرنشینی محور اجرای طرح نگهداشت‌شهری در بافت کم‌برخوردار است.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، در راستای بازدیدهای میدانی، موسی زارعی شهردار منطقه جهت بررسی پاره‌ای از مشکلات محله کوثر شرقی، در بین اهالی حضور یافت و به مشکلات و معضلات این محلات و خواسته‌های شهروندان رسیدگی کرد.

وی در حاشیه این بازدید رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان را از اولویت های اصلی مدیریت منطقه عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات در سطح محلات با هدف ارتقاء حقوق شهروندی و تأمین رفاه و آسایش آنان در دستور کار حوزه های مختلف قرار گرفته است.

زارعی بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در محلات دانست و افزود : بهبود شرایط موجود در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهر به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.

در این بازدید مشکلات عمده شهروندان در حوزه‌های عمرانی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه ۱۰ تصمیمات مقتضی جهت رسیدگی به درخواست های شهروندان را اتخاذ کرد.

  • منبع خبر : شهریار