مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از تصویب طرح جانمایی و ساماندهی ایستگاه‌های بار در حاشیه معابر به تعداد ۶۷۱ ایستگاه جهت بارگیری و تخلیه بار ناوگان حمل و نقل بار درونشهری تبریز و حومه خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محمد علیون با اشاره مشکلات و معضلات موجود در خصوص توقف خودروهای باری، بارگیری و باراندازی آنها و مزایای طرح ساماندهی ایستگاه های حاشیه ای ویژه خودروهای باری اظهار کرد: این طرح جهت بررسی و تائید به شورای همتا ارسال و به محض تائید طرح در این شورا پس از طی مراحل اداری اجرایی می شود.

علیون در ادامه افزود: جهت اجرای صحیح قوانین و مقررات مربوطه مبنی بر مدیریت و نظارت بر ایجاد، توسعه، نگهداشت و بهسازی و بهره برداری زیرساختها، تأسیسات و تجهیزات مرتبط با حمل و نقل بار و کالا از قبیل مراکز عمده بار(پایانه های بار)، باراندازها، توقفگاه ها، ایستگاههای بار، ناوگان، علائم و تجهیزات ایمنی مرتبط و نظایر آن، موضوع مذکور با محوریت بررسی و همفکری در جانمایی و ساماندهی طرح ایستگاههای بار، در کمیته فنی مطرح و کلیات طرح پیشنهادی مورد تصویب کمیته فنی قرار گرفت .

وی اظهار کرد: اجرای طرح جانمایی و ساماندهی ایستگاه‌های بار حاشیه‌ای ویژه خودروهای باری در جریان روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر تبریز تاثیر چشمگیری به دنبال خواهد داشت .

  • منبع خبر : شهریار